• trolls

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

En fortsättning på tråden ?Vi med bf i april 2015?.
    Här kan vi börja om från början och lämna påhopp osv. bakom oss och fokusera på att vi faktiskt väntar barn =)
    Självklart får man skriva om oro osv., men det behöver inte blir en tråd som bara handlar om negativa saker =)
    ?VI VÄNTAR BARN I APRIL INTE MISSFALL NU?
  • Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
  • emmasdag

Alltså jag har sån jäkla foglossning nu!!! Med förra satt det mest baktill, nu har jag mest fram, vid blygdbenet! Det gör så förbannat ont när jag ex ska vända mig i sängen på natten, att jag vaknar! Har ett sånt bälte, men de tycker jag inte hjälper alls! Har ni några knep eller tips för o orka? Blir livrädd när det gör såhär ont redan :(

• S1528

Någon mer än jag som fått en ANDRA släng av illamående?

Jag mådde pyton och knaprade lergigan fram till vecka 13 då illamåendet försvann som genom ett trollslag. Jag har mått toppen sedan dess! Men de senaste tre dagarna känns det som om illamåendet kommer krypande tillbaka :(

Nedslående med tanke på att jag inte har någon lust att må så himla dåligt igen..

• LettieHatter

Hej hej på er! Har bara skrivit nåt enstaka inlägg tidigare men ska försöka bli mer aktiv. :) har ni pratat något om att skaffa en hemlig Facebook grupp? Jag var med i en med första barnet och tycker det är lite enklare och roligare än fl. ????

• Bell13
    LettieHatter skrev 2014-11-09 14:03:14 följande:

Hej hej på er! Har bara skrivit nåt enstaka inlägg tidigare men ska försöka bli mer aktiv. :) har ni pratat något om att skaffa en hemlig Facebook grupp? Jag var med i en med första barnet och tycker det är lite enklare och roligare än fl. ????

Frågan har kommit upp och de flesta ville stanna här. Jag personligen har inte Facebook. Är man anonym i en hemlig facebookgrupp
  • LettieHatter
    Bell13 skrev 2014-11-09 14:14:28 följande:

Frågan har kommit upp och de flesta ville stanna här. Jag personligen har inte Facebook. Är man anonym i en hemlig facebookgrupp

Man är ju inte anonym mot varandra, men i en hemlig grupp ser inte ens vänner t.ex att man är med i gruppen och det går inte att söka på den heller. Men då vet jag att frågan varit uppe i alla fall! :)
  • LettieHatter

Jag har i alla fall kommit in i dom där något jobbiga spökveckorna. Till och med foglossningen har blivit bättre, så jag är lite nojig...

• Kiickson

Det finns en grupp som är hemlig/dold och det är bara de i gruppen som kan se vad som skrivs och vilka som är med. Många är emot facebook men jag tycker det är lite enklare där.

Om du skriver ett PM till mig här så kan jag fixa så du kommer med i gruppen om du vill.
  • Sommarsnö

Det finns som sagt en Facebookgrupp - hon som har den ger sig säkert tillkänna och talar om hur du ska göra för att gå med
  • Phosie
    emmasdag skrev 2014-11-09 12:04:24 följande:

Alltså jag har sån jäkla foglossning nu!!! Med förra satt det mest baktill, nu har jag mest fram, vid blygdbenet! Det gör så förbannat ont när jag ex ska vända mig i sängen på natten, att jag vaknar! Har ett sånt bälte, men de tycker jag inte hjälper alls! Har ni några knep eller tips för o orka? Blir livrädd när det gör såhär ont redan :(

Tränar du något? Jag hade väldigt ont tidigt, redan i vecka 8 men sen har jag börjat simma 1-2 gånger i veckan och börjat på gravidyoga efter att en sjukgymnast tipsat mig om det! Nu känns det faktiskt lite bättre! Har du ett ansträngande jobb också?
Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)