En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Någon som vet om den finska osten koskenlaskija är okej att äta när man är gravid? :)
Någon som vet om den finska osten koskenlaskija är okej att äta när man är gravid? :)
Vi ska kolla kön! Ja har sådant kontrollbehov så behöver få veta;)
Har en pojke sedan innan o de säger ju att de är 70% chans att andra barnet är av samma kön! Ja tror starkt att de är en till pojke:)
Skulle vara en smiley o inte ???
I morgon är de dags för inskrivning, lite sent (12+0) men men
Från vilken vecka kan man höra hjärtljuden hos barnmorskan? har för mig att de är runt v 15-16?
Gick inge vidare idag. Fick reda på att det var en ofostrig graviditet. Kom egentligen inte som en chock då jag känt att något varit fel.. Nu tar vi nya tag och hoppas på bebis till höst/vinter 2015 istället :) Kram till er alla och lycka till med era kommande bebisar :)
Är det någon mer här som har ont i ryggen/svanken? Jag tycker jag får ont så fort jag grejar med något, som igår dammsög jag ur soffan o trodde jag skulle gå av efteråt, sen jobbar jag inom vården och det blir en hel del tunga lyft o konstiga ställningar och det behövs inte mycket innan jag får ont. Är det inte alldeles för tidigt för att få ont? Jag är i vecka 9.
Är det någon mer som faktiskt INTE mår illa? Har gjort det kanske 3 gånger när jag inte ätit på länge, annars ingenting. Blir så nojig att något är fel :/ där jag bor får man inte göra extra ultraljud om dom inte verkligen misstänker att något är på tok, annars får man snällt vänta :/
Hur gamla är ni som gör kub här? Känns som alla här gör det!?!