• trolls

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

En fortsättning på tråden ?Vi med bf i april 2015?.
    Här kan vi börja om från början och lämna påhopp osv. bakom oss och fokusera på att vi faktiskt väntar barn =)
    Självklart får man skriva om oro osv., men det behöver inte blir en tråd som bara handlar om negativa saker =)
    ?VI VÄNTAR BARN I APRIL INTE MISSFALL NU?
  • Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
  • silverfirren

Idag va vi på RUL och fick se våran lilla kille! Allt såg bra ut och han beräknas komma 15 april så blev flyttad bak 9 dagar men de va rätt så väntat. Har en dotter sen innan så blir kul med en pojke :) 

• ullin
    S1528 skrev 2014-11-13 14:49:52 följande:

Jag har fastnat lite för Crescent-vagnarna, tycker de är himla fina.. Men jag har ingen aning om hur små de blir ihopfällda vilket som sagt blir lite avgörande med tanke på min lilla bil.

Någon som har erfarenhet av Crescent?

Bugaboo, stokke mfl känns för moderna och spejsade för mig :/

Vi bokade en crescent i helgen. De känns himla bra. Har inte testat lasta in den i bagaget men verkar inte ta störst plats.

Vi hoppas bli väldigt nöjda med vagnen som kändes lättkörd och hyfsat lätt. I april får vi veta svaret. ;)
  • S1528
    ullin skrev 2014-11-13 15:15:21 följande:
    Vi bokade en crescent i helgen. De känns himla bra. Har inte testat lasta in den i bagaget men verkar inte ta störst plats.

Vi hoppas bli väldigt nöjda med vagnen som kändes lättkörd och hyfsat lätt. I april får vi veta svaret. ;)
    Vilken valde ni? Jag kikar mest på Classic eller Comfort.
  • ullin
    S1528 skrev 2014-11-13 14:49:52 följande:

Jag har fastnat lite för Crescent-vagnarna, tycker de är himla fina.. Men jag har ingen aning om hur små de blir ihopfällda vilket som sagt blir lite avgörande med tanke på min lilla bil.

Någon som har erfarenhet av Crescent?

Bugaboo, stokke mfl känns för moderna och spejsade för mig :/

Vi valde crescent Classic i orange. Väldigt läckert med en lite utstickande färg som "passar" både pojke och flicka då vi inte ska ta reda på könet i förväg.

:)
  • ullin

Men vad skumt. Bilden hamnade på sniskan fast den är rätt väg i mitt kameraalbum. Hmm?

• S1528
    ullin skrev 2014-11-13 16:27:27 följande:
    Vi valde crescent Classic i orange. Väldigt läckert med en lite utstickande färg som "passar" både pojke och flicka då vi inte ska ta reda på könet i förväg.

:) phpoeToQO53389.jpg
    Åååh det är precis den jag vill ha :) Jag gillar designen och färgen, ska bli spännande att provköra efter RUL :)
  • ullin
    S1528 skrev 2014-11-13 16:43:51 följande:
    Åååh det är precis den jag vill ha :) Jag gillar designen och färgen, ska bli spännande att provköra efter RUL :)
    Ska bli kul höra om du gillar den irl också. :)
  • ullin
    silverfirren skrev 2014-11-13 15:07:29 följande:

Idag va vi på RUL och fick se våran lilla kille! Allt såg bra ut och han beräknas komma 15 april så blev flyttad bak 9 dagar men de va rätt så väntat. Har en dotter sen innan så blir kul med en pojke :) 

Grattis till killen. :) vad kul få en grabb när du har en flicka innan.

Längtar så sjukt mycket till vårt RUL den 25/11.
  • S1528

Tog på mig jeans ikväll för första gången på två veckor.. Ja, man är ju tydligen ingen 25'' längre.. Äntligen växer magen! :)

• julii

igger i soffan och känner mig på magen och känner att ena sidan av magen är hård och andra sidan mjuk? Kan det ha att göra med hur bebisarna ligger? Eller är det nå fel? :p

Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)