En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Känner mig så här
Känner mig så här
Grattis allihop! Här fortsätter nedräkningen ;)
I morse 07.57 anlände det en liten gosse på 3910gram och 51cm! Allt gick bra
Stort grattis till alla bebisar i tråden. Nu är det ju vår månad tjejer, APRIL : ) Fantastiskt. Själv har jag 16 dagar kvar till bf och ser ut såhär.
Så blev det ytterligare en hel natt av onda värkar som släpper och klingar av fram emot morgonen.. Så himla tröttsamt!!
Ögonen går nästan i kors av trötthet, men någon vidare sömn blir det inte då bebisen är enormt aktiv i magen och det känns nästan som om hon försökte gräva sig ut..
Har sen tonåren då och då haft krampliknande smärta i ena njuren då jag varit mycket kissnödig eller precis i ögonblicket då jag börjar kissa. Det har inte kommit jätteofta men då och då. Har gjort ul av njurarna för mer än tio år sedan men det fanns inget fel. De senaste åren har jag känt det mycket sällan. Inatt vaknade jag och hade ont i vänster njure. Sov på vänster sida. Det lättade då jag kissade. Sen kändes de bara lite då jag la mig igen. Sover på den sidan då jag läst att det är det bästa för barnet. Vaknade på morgonen och hade då en ihållande smärta i njuren. Höll i sig i kanske en halvtimme. Nu har det lättat, känner lite ömhet. Ligger i sängen på höger sida nu för att avlasta vänster njure. Vad tror ni? Behöver man ringa nån o rådfråga eller ska jag avvakta och sova på höger sida trots att jag läst att vänster sida är att föredra??
Nu kom det onda tillbaka igen. Var ska man fråga? Bm eller förlossningen?
25 dagar till BF, känner mig som en fyrkantig valross ;)
Någon mer som åter igen blivit så där galet trött dom man var i början av graviditeten? Har 14 dgr till BF och är så sjukt trött, har ingen IFK eller energi alls. Försöker hålla igång lite varje dag med många pauser, igår fixade jag i trädgården och idag bakar jag bullar. I lugn takt, och sätter mig ber ofta men det hjälper liksom inte. Sover middag men inte heller det hjälper...:( Har nyligen kollar mitt Hb och set ligger helt ok. Nån som känner igen sig?!