Åh wow vad han äter! Han måste växa så det knakar eftersom det går åt så mycket energi :) Jag känner igen mig i det där med svältgränsen dock, min lilla kan man ställa klockan efter. Prick två timmar efter mat är hon utsvulten igen, men å andra sidan känner jag att alla typer av regelbundenhet är välkommen :)
Detta är mitt första barn och jag får nog erkänna att jag trodde att det skulle vara jobbigare, inte för att jag tror att jag har ett ovanligt snällt eller nöjt barn på något sätt men vi är definitivt lyckligt lottade som sluppit kolik och annat hittills. Men jag var rädd att jag inte skulle klara av att vara mamma eller att anpassa mig till 100% efter någon annan. Innan hon kom var jag nervös för att leva ihop med en bebis, men allt har fallit sig så naturligt. På något sätt vet man hur man ska tex. trösta sin lilla bebis fast ingen har lärt en hur. Det är häftigt :)
Här hemma ägnar vi oss mest åt att städa, tvätta, diska och promenera. Börjar till och med att trivas med att vara hemma på dagarna, det kliar inte i kroppen längre :)