En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Grattis MorCaa! :)
Grattis MorCaa! :)
Hej! Är i v33 nu!:) Vad har ni andra i järnvärde?
Kollade förra veckan och hade 101, inget mi bm reagerade över. on tyckte det var ok, och att jag ska fortsäta äta en duroferon om dagen ( hade 112 gånen innan).
Sitter just och skriver på mitt överklagande till FK angående graviditetspenningen..
Kärringen till handläggare bad om en detaljerad beskrivning av mitt arbete, och hittills är jag uppe i tre stycken överpedagogiska A4 sidor som min chef ska få skriva under innan jag skickar in dem..
Nu är det krig.
Hoppas tanten gillar att läsa!
(Var bara tvungen att ventilera lite)
Gick in i v.31 idag.. Ser fortfarande inte speciellt gravid ut, men oj vad jag känner mig gravid helt plötsligt.. Ryggen värker och benen är stumma efter en dag på jobbet.. Hade jag bara haft möjlighet hade jag kunnat sova mig igenom ett helt dygn *pust*
Är det någon av er som har underliga känningar i själva livmodertappen? Ibland (nån gång om dagen) ilar det till ordentligt och jag tycker att smärtan strålar ut ifrån precis där tappen sitter..
Jag är också sjuk, ont i halsen o hostar. Igen! Har precis blivit frisk från tidigare förkylning. Är verkligen urless på detta. Har dessutom träffat läkare idag pga mina förvärkar. Har fått remiss för att kolla tappen samt ett TUL. Hon sa att för mkt sammandragningar inte va bra för tillväxten.
Går in vecka 32 imorgon.