Bf Maj 2015
igår blev vi man och hustru samtidigt som dottern låg och mös i magen!! MAGISKT ??
igår blev vi man och hustru samtidigt som dottern låg och mös i magen!! MAGISKT ??
Är det bara jag som är sen på allt som ska inhandlas och inredas innan pyret kommer? Jag är i vecka 29 och har bara en bilbarnstol och kläder som jag fått av en kompis.
Börjar nästan känna mig lite stressad på att jag inte är förberedd om han skulle vilja komma ut tidigt:/
Åh vad lustigt! Vi med!! ??
29+3 idag och besök på mvc. Allt såg bara finfint ut med mina värden och barnet växer fint inne i magen. Igår tog vi ner bebiskläder från vinden! Det börjar ju faktiskt nära sig nu.
Hur har ni det?
När har ni BF?
Jag har den 27 maj, men blir igpngsatt 3 veckor innan :)
Sitter och klurar på namn, vilket är lite svårt eftersom jag och mannen inte är överens alls.. :-/ Har ni bestämt namn ännu?
Här är jag och "Lucky#7" förra onsdagen
Någon mer än jag som börjat känna sig lite ängslig och needy? Vi har det helt underbart jag och min sambo och är jättekära... Men på senare tid har jag börjar känna lite tvivel på om han älskar mig och blivit mer svartsjuk. Vill helst bara ligga i hans famn hela tiden och känner mig jätteklängig. Kan få attacker där jag känner mig ledsen och olycklig trots att vi snart ska få en underbar liten bebis som vi längtat efter så länge. Någon som känner igen sig?
Vecka 29+3 Vi är ju exakt samma Kissemiss
Mätte också magen jag har prick 100 cm
Gud jag har verkligen ingen aning vad jag har att vänta. Förstår ju att det är väldigt olika för alla.. Men börjar det ofta med timmar av smärtsamma sammandragningar hemma eller? Har haft en smärtsam sammandragning(förvärk?) hittills och jag grät krokodiltårar haha! Vankar man runt hemma och plågas eller hur funkar första stadiet innan man åker till förlossningen??