Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Måste bara få berätta att vårt RUL igår gick jättebra. Barnmorskan som genomförde UL sade att vi hade ett bokexempel till barn och att allt såg helt perfekt ut. Fick BF flyttad från 24 juli till 16 juli, så vips var man i vecka 21 istället...lite konstigt, men inte helt omöjligt - måste dock i så fall fått ägglossning väääldigt snabbt efter mensen, vilket jag tror är osannolikt, men men ;)
Vi väntar en liten pojke, det var klart som korvspad!
Visst är det en befrielse att få se eller höra lite livstecken från bebis i magen :) vilken vecka är du i? När min bm lyssnade på min bebis hjärtslag i vecka 17 så hade hon också ca. 158 slag i minuten. På rul i vecka 19 fick bi se vår lilla tjej, du kanske också väntar en liten flicka :)
Måste bara få berätta att vårt RUL igår gick jättebra. Barnmorskan som genomförde UL sade att vi hade ett bokexempel till barn och att allt såg helt perfekt ut. Fick BF flyttad från 24 juli till 16 juli, så vips var man i vecka 21 istället...lite konstigt, men inte helt omöjligt - måste dock i så fall fått ägglossning väääldigt snabbt efter mensen, vilket jag tror är osannolikt, men men ;)
Vi väntar en liten pojke, det var klart som korvspad!
Vilka härliga historier ni har. Blir så lycklig av att läsa hur bra det går för alla. Själv släpper inte oron för RUL . Vakna klockan 3 inatt och kunde inte somna om. Har inskrivning på Mvc alldeles strax och får då ta upp om min oro. Hoppas på att få höra hjärtljudet idag iallafall :)
Vilka härliga historier ni har. Blir så lycklig av att läsa hur bra det går för alla. Själv släpper inte oron för RUL . Vakna klockan 3 inatt och kunde inte somna om. Har inskrivning på Mvc alldeles strax och får då ta upp om min oro. Hoppas på att få höra hjärtljudet idag iallafall :)
Nu är det dags snart!! Äntligen RUL
Ja det var så skönt att få se honom :) Så himla mysigt! När har du RUL?
Lycka till alla som ska på RUL! Grattis till er som varit :D
Har själv moderkakan i framvägg, är först nu v 21 som jag verkligen börjat känna bebisen. Detta är nr 4. Så som jag känner denna nu har jag kännt dom andra vid v 17. Så ta det lugnt, vet att man kan få vänta länge. v22-23 är inte alls ovanligt.
Hejhejhej välkommen! Många gånger när något är större fel så får man missfall. Så jag tror att allt är okej ändå :D Jag försöker leva i nuet ta varje dag, man kan ändå inte göra något åt framtiden. Med förra så blödde jag till o från fram till v 22, allting var bra. Hoppas att du fick stöd av bm idag.