• Faer

Bf juli 2015

Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!

Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!

Hur har era första veckor som gravid varit?!

• Svar på tråden Bf juli 2015
  • doccah

Liten leende bebbe på RUL! Någon som är duktig på att se om de är flicka el. pojke? vi tog inte reda på det!

• Hejhejhej

Åh var ju på mitt inskrivningssamtal idag och lyfte min oro över att jag inte vetat och druckit. Kände inte alls som jag fick mycket stöttning i det så det känns fortfarande jobbigt. Men får försöka glömma det. Kan inte göra det ogjort... Tyvärr

Men jag fick iaf höra den lilles hjärtslag. Det lät så bra så!

Kul med alla lyckade RUL, nu håller jag tummarna för mitt på fredag ! Det kan väl ni med :)

• Stokke
    Hejhejhej skrev 2015-03-03 16:35:40 följande:

Åh var ju på mitt inskrivningssamtal idag och lyfte min oro över att jag inte vetat och druckit. Kände inte alls som jag fick mycket stöttning i det så det känns fortfarande jobbigt. Men får försöka glömma det. Kan inte göra det ogjort... Tyvärr

Kul med alla lyckade RUL, nu håller jag tummarna för mitt på fredag ! Det kan väl ni med :)

Usch, klart att BM skulle ha stöttat dig.

Fokusera på det som är bra nu.

Kul med hjärt ljuden :)

Spännande med RUL på fredag ! Håller tummarna
  • Sunnanvind
    Hejhejhej skrev 2015-03-03 16:35:40 följande:

När jag var gravid med min son, som är sex år nu, drack jag också innan jag visste. Kunde inte tro att jag var gravid. Det var ingen fara, han blev helt perfekt. Men jag förstår att du är orolig, men de klarar mer än man tror. Det är nog värre om man tagit droger...
  • Agentkia
    doccah skrev 2015-03-03 16:04:17 följande:

Liten leende bebbe på RUL! Någon som är duktig på att se om de är flicka el. pojke? vi tog inte reda på det!

Men åååå vilken härlig bild. Kön kan jag inte gissa mig till alls. Men väldigt fin bild.
  • Agentkia
    Majsalottan skrev 2015-03-03 21:32:30 följande:

Bf 2/7, tänkte haka på här! :)

Kul. Har du gjort RUL?
  • Whizzer

Jag har moderkakan i framvägg + överviktskilon, och det är först nu sista veckan som jag börjat känna rörelser. V 24 nu, andra barnet.

• Majsalottan
    Agentkia skrev 2015-03-03 22:16:46 följande:
    Kul. Har du gjort RUL?
    Jepp i början av februari, underbart att få se vem som växer i magen! :)