Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Liten leende bebbe på RUL! Någon som är duktig på att se om de är flicka el. pojke? vi tog inte reda på det!
Åh var ju på mitt inskrivningssamtal idag och lyfte min oro över att jag inte vetat och druckit. Kände inte alls som jag fick mycket stöttning i det så det känns fortfarande jobbigt. Men får försöka glömma det. Kan inte göra det ogjort... Tyvärr
Men jag fick iaf höra den lilles hjärtslag. Det lät så bra så!
Kul med alla lyckade RUL, nu håller jag tummarna för mitt på fredag ! Det kan väl ni med :)
Åh var ju på mitt inskrivningssamtal idag och lyfte min oro över att jag inte vetat och druckit. Kände inte alls som jag fick mycket stöttning i det så det känns fortfarande jobbigt. Men får försöka glömma det. Kan inte göra det ogjort... Tyvärr
Kul med alla lyckade RUL, nu håller jag tummarna för mitt på fredag ! Det kan väl ni med :)
Liten leende bebbe på RUL! Någon som är duktig på att se om de är flicka el. pojke? vi tog inte reda på det!
Bf 2/7, tänkte haka på här! :)
Bf 2/7, tänkte haka på här! :)
Jag har moderkakan i framvägg + överviktskilon, och det är först nu sista veckan som jag börjat känna rörelser. V 24 nu, andra barnet.
Har också bf 2/7 :)