Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hejhejhej: då har vi bf damma dag:).
Och ska med stor sanorlighet också få en pojke:).
Haha ja hoppas att jag antingen föder i v 39 eller 41 xD
Inte bara jag som vankas bebis i detta huset, vår mal fick oxå bebisar häromdagen! Haha lite fräckt
Hallå hallå!
Hur mår ni?
Gud så skönt att vi är inne i mars, bara april, maj, juni och sen är det juli :)
Längtar ni massor?
Hoppas alla har haft en fin dag!
Hallå hallå!
Hur mår ni?
Gud så skönt att vi är inne i mars, bara april, maj, juni och sen är det juli :)
Längtar ni massor?
Hoppas alla har haft en fin dag!
Fast jag måste gå lite mot er andra då, förutom att jag just nu har influensa så trivs jag så bra precis nu! Magen är hanterbart stor, förlossningen tillräckligt långt bort för att slippa kännas riktigt verklig än, och man kan drömma hur underbart det kommer bli att sitta på altanen, äta nygrillat med en snusande bebis i vagnen bredvid eller i knät
(För verkligheten lär väl bli ösregn, kolikbebis och avundsjuk storebror. Eller jag förbereder mig så så kanske jag blir positivt överraskad )
Fast jag måste gå lite mot er andra då, förutom att jag just nu har influensa så trivs jag så bra precis nu! Magen är hanterbart stor, förlossningen tillräckligt långt bort för att slippa kännas riktigt verklig än, och man kan drömma hur underbart det kommer bli att sitta på altanen, äta nygrillat med en snusande bebis i vagnen bredvid eller i knät
(För verkligheten lär väl bli ösregn, kolikbebis och avundsjuk storebror. Eller jag förbereder mig så så kanske jag blir positivt överraskad )
Jag är naturligtvis förväntansfull att få hålla i vår dotter i famnen, bara få hålla i henne och titta på henne och bara njuta.men jag tycker inte tiden ska gå fortare heller direkt. Jag jobbar ca. 7 veckor till och det ser jag fram emot att få ta sista jobbdagen och då i lugn och ro kunna få stressa ner och förbereda innan bebis kommer 19 juli. Vi är i full gång med att köpa allt som ska köpas och jag ser fram emot att få gå alla föräldra kurser, profylaxkurs och göra både gravidfotografering och gipsavgjutning av magen runt vecka 30 :)
Längtar otroligt mycket efter bebis! Men gud så mysigt själva förberedelserna är inför hennes ankomst också :)
Vill någon uppdatera BF listan? Jag hittar den inte.
Tack på förhand