Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Ang. det här med jobbandet så blev jag sjukskriven i två veckor pga lågt blodtryck idag.
Jobbar som hotellstäderska & har den senaste tiden känt mig sjukt yr & illamående varje gång jag böjer mig upp/ner i samband med bäddning & städning. Och mitt blodtryck är lågt normalt så det har blivit ännu värre nu under graviditeten..
Ska till barnmorskan om två veckor & få hjälp med att få förkortad arbetstid, får hoppas det blir bättre.
Kan ju dock säga att jag inte precis är den populäraste på jobbet just nu, chefen blev rätt sur & fräste åt mig, känner mig lite olycklig över det men måste väl samtidigt tänka lite på hur jag mår också?
Ang. det här med jobbandet så blev jag sjukskriven i två veckor pga lågt blodtryck idag.
Jobbar som hotellstäderska & har den senaste tiden känt mig sjukt yr & illamående varje gång jag böjer mig upp/ner i samband med bäddning & städning. Och mitt blodtryck är lågt normalt så det har blivit ännu värre nu under graviditeten..
Ska till barnmorskan om två veckor & få hjälp med att få förkortad arbetstid, får hoppas det blir bättre.
Kan ju dock säga att jag inte precis är den populäraste på jobbet just nu, chefen blev rätt sur & fräste åt mig, känner mig lite olycklig över det men måste väl samtidigt tänka lite på hur jag mår också?