Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Någon mer som har massor med flytningar? Jag har massor "mjölkiga" flytningar och ömma bröst nu åter igen ;) känner mig fräschast i sverige ;) är i v 7 ( 6+6) imorgon, klockan är ju snart ny dag :)
Ja man önskar ju att denna illa krabaten vill stanna så då är det inte så konstigt att man är orolig :) jag är gravid genom äggdonation så då gör man ett tidigt väl då det upplevs som en riskgraviditet ch framförallt att gravida genom äggdonation är bevisat oroligare än andra gravida, därför gör man ett tidigt vul också. Så nu ska jag inte till min barnmorska på BVC utan till min barnmorska på Huddinge sjukhus, förhoppningsvis så är det sista gången ( om allt ser bra ut så skickar dom över mig till vanliga BVC ) :) :)
Ja! Det kommer det nog bli :) men jag menade mer på dom negativa svaren många fick också :) samma för mig! Jag ha bara lite ömma bröst nu så det känns skönt men ändå inte om du förstår! Haha! Vad många som gör tidigt ul! Bokar ni tid hos en privat då?
Hej på er! Måndag morgon och jobbet väntar.
Är det någon som har hugg eller stickningar i magen? Jag har det, tror att det är växt värk men vet ej. Ska fråga min BM på fredag !
Önskar alla en fin måndag.
Hej på er! Måndag morgon och jobbet väntar.
Är det någon som har hugg eller stickningar i magen? Jag har det, tror att det är växt värk men vet ej. Ska fråga min BM på fredag !
Önskar alla en fin måndag.
Japp, måndag idag! Ska bara bita igen denna och nästa vecka så får man en lite längre ledighet! Jag tycker att dagarna går väldigt fort nu när man är så trött så man somnar redan kl 20 på kvällarna ;)
Förhoppningsvis så har illamåendet försvunnit när man ska tillbaka till jobb! På fredag är det julfest på jobbet och då har jag gått in i vecka 11. Så ska nog ta och berätta det för kollegorna då!
ha en bra vecka tjejer!
Jag har försten inte bokat några tidiga ultraljud så första blir väl av nångång i veckan 18....känns som en evighet!!! När tror ni man får kallelsen så man får ett datum att se fram emot?? :)
Ni som redan varit på ett och fått lite bilder. Vill ni lägga upp det här? Skulle va jättekul att få se! :D
Jag tror du får en tid för första ultraljudet när du skriver in dig hos barnmorskan! :) Jag har inte heller något annat ultraljud än rutin runt v 18 att se fram emot. Ska på inskrivning 13 januari så ska boka in det då tror jag hon sade.
Illamåendet är tillbaka här, har mått illa hela förmiddagen, men jag klarar mig hyffsat. Var orolig i lördags då jag nästan inte hade några symptom alls, men läste sedan att det är väldigt vanligt att symptomen kommer och går, särskilt mellan vecka 7-12 så jag lugnade mig en del! Nu är jag bara glad och positiv igen! :)
Här har vi en till som lär få i juli otroligt roligt att läsa era historier hur ni mår Lr inte. Fick lite av min noja att ge sig. Haft mycket symtom men nu är dom som bortblåsta. Så orolig är bara förnamnet. Tidigt ultraljud 19 dec så de ska bli gott å få lite mer svar.
Här har vi en till som lär få i juli otroligt roligt att läsa era historier hur ni mår Lr inte. Fick lite av min noja att ge sig. Haft mycket symtom men nu är dom som bortblåsta. Så orolig är bara förnamnet. Tidigt ultraljud 19 dec så de ska bli gott å få lite mer svar.
Ska vi uppfattar info om oss i tråden?
Jag kan börja
Stokke, 31 år, mitt och makens första barn.
BF 7/7. Har alltid trott att jag ska få två tjejer.