• angel-1990

bli gravid med första barnet 2015

Tjenare.

Jag har länge velat haft barn med har inte lyckats än. Är en kvinna på 24 år och känner att det kan vara dags nu :)

Om jag har räknat rätt så hade jag äl den 30/12

Jag är nu alltså på äl +5 hoppad det går denna gång :)

Välkomna till alla ni som vill följas vid

• Svar på tråden bli gravid med första barnet 2015
  • Lisa92
    Joozzaan skrev 2015-04-28 07:50:36 följande:
    Och födda samma årtal om det är det 92 står för i ditt namn :D Haha tänk om vi skulle plussa samtidigt med när den dagen kommer! Lite skoj att höra att någon går igenom exakt samma sak, exakt samtidigt xD
    Hur går det för dig? Någe mens eller pluss?
  • Joozzaan
    Lisa92 skrev 2015-05-03 10:52:01 följande:

Hur går det för dig? Någe mens eller pluss?

Varken eller :/ så bara väntar och går och är sur över att kroppen inte bara kan fungera som jag vill. Hur går det för dig då?
  • Lisa92
    isali skrev 2015-05-03 12:30:06 följande:

Plussade i fredags! :)

phpPW7hGR76973.jpg

Grattis :)
  • Lisa92
    Joozzaan skrev 2015-05-03 16:02:50 följande:
    Varken eller :/ så bara väntar och går och är sur över att kroppen inte bara kan fungera som jag vill. Hur går det för dig då?
    Inget här heller.. Men känner mig väldigt uppblåst, fast det gör jag innan mens också så.
  • Joozzaan
    Lisa92 skrev 2015-05-04 00:04:03 följande:

Inget här heller.. Men känner mig väldigt uppblåst, fast det gör jag innan mens också så.

Då är vi två ;) känner mig också sjukt uppblåst! Tycker mensen kan komma snart för jag orkar inte gå och vänta mer känner jag. Vill bara kunna gå vidare till nästa försök men det går ju inte om det ska hålla på såhär :)
  • Lisa92

Tänkte bara skriva en uppdatering. Här lyser fortfarande mensen med sin frånvaro. Är på BIM +16 men känner mig inget annorlunda i kroppen så har inte gjort något test ännu för har slösat för mycket pengar på tester innan. Gissar att mensen kommer någon gång denna eller nästa vecka.

Hur går det för er andra? Är väldigt tomt i tråden tycker jag :)

• Joozzaan
    Lisa92 skrev 2015-05-11 13:37:05 följande:

Tänkte bara skriva en uppdatering. Här lyser fortfarande mensen med sin frånvaro. Är på BIM +16 men känner mig inget annorlunda i kroppen så har inte gjort något test ännu för har slösat för mycket pengar på tester innan. Gissar att mensen kommer någon gång denna eller nästa vecka.

Hur går det för er andra? Är väldigt tomt i tråden tycker jag :)

Tycker också det känns lite tomt här och vågar knappt skriva själv för känns som att folk ska tröttna på mig haha :)

Tråkigt att kroppen ska spöka sådär :( håller tummarna för dig!

Min mens slutade igår och har precis börjat äta rosenrot nu. Tänkte dock bara göra det något vecka till för att inte riskera något, har läst att vissa tror att rr kan ha negativa effekter ibland. Har 14 äl test jag tänkte använda denna månad för att se om jag ens har äl men vet inte när jag ska börja testa då jag kan ha äl om en vecka eller lika gärna tre veckor och då hinner ju testen ta slut och känner inte för att lägga mer pengar på sånt just nu.
  • Lisa92
    Joozzaan skrev 2015-05-11 14:12:31 följande:
    Tycker också det känns lite tomt här och vågar knappt skriva själv för känns som att folk ska tröttna på mig haha :)

Tråkigt att kroppen ska spöka sådär :( håller tummarna för dig!

Min mens slutade igår och har precis börjat äta rosenrot nu. Tänkte dock bara göra det något vecka till för att inte riskera något, har läst att vissa tror att rr kan ha negativa effekter ibland. Har 14 äl test jag tänkte använda denna månad för att se om jag ens har äl men vet inte när jag ska börja testa då jag kan ha äl om en vecka eller lika gärna tre veckor och då hinner ju testen ta slut och känner inte för att lägga mer pengar på sånt just nu.
    Va skönt att din ändå kom :) jag tycker att min kan komma med nu... Vill ju fortsätta försöka men just nu är sexlusten på noll pga väntan på mens.. :/

Ja det kostar väldigt mycket med tester och så. Jag har några jag tänkte använda nästa period om nu mensen behagar komma :P har inte testat äl tester innan men ska göra det :) hoppas det får bra för dig :)

skriv på bara ;) alltid kul att höra hur det går och funderingar och så :)
Svar på tråden bli gravid med första barnet 2015