• angel-1990

bli gravid med första barnet 2015

Tjenare.

Jag har länge velat haft barn med har inte lyckats än. Är en kvinna på 24 år och känner att det kan vara dags nu :)

Om jag har räknat rätt så hade jag äl den 30/12

Jag är nu alltså på äl +5 hoppad det går denna gång :)

Välkomna till alla ni som vill följas vid

• Svar på tråden bli gravid med första barnet 2015
  • Natt91

Jag tog temp. och den visade 37,1 i vanliga fall har jag 36,2 (testat några gånger sen förra veckan samma temp (37,0-37,3) och är inte sjuk). Jag har även en speciell känsla i kroppen sen ett par dagar, är på BIM -6 idag. När vågar man testa? När kan det börja visa positivt?

• Lisa92

Har vart tomt här ett tag nu!! Hur går det för alla? Själv har jag inte vart inne för vi har tagit en paus för att fokusera på oss själva och lite saker runt omkring :)

• Joozzaan

Idag är jag på dag 41 och kände att jag inte kunde hålla mig längre så gick för att ta ett test bara för att märka att jag inte hade några kvar haha. Kanske inte meningen att jag skulle testa ändå? Beställde hem några nya samt äl-stickor. Ska även proga angus cactus eller munkpeppar som det även kallas. Orkar verkligen inte med dessa perioder på över 40 dagar :( 

Någon som provat munkpeppar förr?

• Lisa92
    Joozzaan skrev 2015-07-29 20:38:36 följande:

Idag är jag på dag 41 och kände att jag inte kunde hålla mig längre så gick för att ta ett test bara för att märka att jag inte hade några kvar haha. Kanske inte meningen att jag skulle testa ändå? Beställde hem några nya samt äl-stickor. Ska även proga angus cactus eller munkpeppar som det även kallas. Orkar verkligen inte med dessa perioder på över 40 dagar :( 

Någon som provat munkpeppar förr?

Nej va jobbigt med så långa cykler :/ maj har aldrig testat något sånt.

Här är bebisverkstan i full gång igen :) vi får hoppas att det tar sig denna månaden :)
  • Joozzaan

Det här är är vad jag fick fram efter tre sekunder. . . Sitter och skakar och tror inte det är sant.

• Annapanna2
    Joozzaan skrev 2015-08-01 15:29:58 följande:

phpkGhkBI08977.jpg

Och så glömde jag bilden i förra inlägget haha...

GRATTIS!!!! :D
  • Lisa92
    Joozzaan skrev 2015-08-01 15:29:58 följande:

phpkGhkBI08977.jpg

Och så glömde jag bilden i förra inlägget haha...

Nej men GRATTIS :D åh va kul :D
  • Annapanna2
    Joozzaan skrev 2015-08-01 18:30:05 följande:

Tack! :)

Känns overkligt... känner mig inte gravid :O

Guud vad spännande! Jag plussade redan vid första försöket i februari men har följt er lite här ändå och hållit tummarna... Samma dag jag fick mitt plus kom alla symtom samtidigt och nu ligger jag här i soffan med en liten tjej som sparkar helvilt i magen. Snart är det din tur!
Svar på tråden bli gravid med första barnet 2015