Smillan83 skrev 2015-11-02 12:37:45 följande:
Hej tjejer, ja det var längesen!
Knallar på här också, går in i v 24 på ons! Har känt ifrån bebisen sen ca 2 v! Två gånger har hon/han sparkat så att min man också kunnat känna det utanpå!
Tycker min mage blivit gigantisk, syns verkligen att jag är gravid nu! Har ju lite plufsig mage sen innan, men är så glad att den inte ser ut så längre, utan har blivit en fin fast bebismage!
Har gått upp till 75% på jobbet, men känner att jag inte fixar det, så blir nog 50% igen! Spyr fortfarande kanske varann dag och är såå fruktansvärt trött! Sover 9-10 timmar varje natt och ett par timmar varje eftermiddag, men blir liksom aldrig pigg!
Har varit en tuff graviditet, längtar tills pyret kommer ut
Så mysigt :D världens bästa känsla ju! Från början tyckte jag det var lite obehagligt, man har ju aldrig varit med om det tidigare :P men nu är det verkligen det bästa jag vet.
Va roligt :) min mage har äntligen börjat växa på sig nu hehe, men får fortfarande höra att den är liten :P
Usch va jobbigt att du fortfarande spyr. Har du fått några tabletter? Har dom kollat om du har järnbrist, med tanke på tröttheten? :P
Jaa jag förstår verkligen det. Hoppas tiden går fort för dig, men helst vill man ju ha dom här nu :D