BF i slutet av november! Följas åt?
Hejsan!
Fick vårt efterlängtade plus idag och enligt beräkningar bör BF bli 26/11. Finns så mycket frågor som det skulle vara roligt att dela med andra. Är det någon mer omkring där som vill följas åt? :)
Hejsan!
Fick vårt efterlängtade plus idag och enligt beräkningar bör BF bli 26/11. Finns så mycket frågor som det skulle vara roligt att dela med andra. Är det någon mer omkring där som vill följas åt? :)
Jag ändrar mitt datum då jag enligt bm har BF 20 november:) vad roligt att vi är så många som ska få i november
????BF-lista????
Sandra1992: BF 9/11, första barnet.
Mellis93: BF 16/11, andra barnet och första för sambon.
Bebisfeber 84: BF 17/11.
Miette84: BF 17/11, första gemensamma barnet.
Sandravanilj: BF 17/11, första barnet.
jvd89: BF 20/11. 25 år. Första barnet
Catand89: BF 25/11, andra barnet.
DazaC: BF 26/11, 25 år, första barnet.
efg: BF 28/11, första barnet.
Tizzen: BF 28/11, son på 5 år.
MelinaG: BF 29/11.
Iljans: BF 30/11, andra barnet.
äppelblomman: BF 18/11, första barnet.
Ögat haft magsmärtor " missfallssmärtor " varje natt sen 1-2 veckor tillbax men ingen blödning som tur e någon annan som haft samma? E i vecka 5+6 idag
Ögat haft magsmärtor " missfallssmärtor " varje natt sen 1-2 veckor tillbax men ingen blödning som tur e någon annan som haft samma? E i vecka 5+6 idag
Jag försökte googla de där med värme för ja har också kört vetekudden nu senaste dagarna spec för att kunna somna ibland. Och de verkar inte va nån fara för kroppen reglerar värmer så himla bra så de blir inte för varmt för bebisen. Jag har dock kört på att inte värma kudden allt för mycket och värma flera gånger istället :)
Jag hoppar in här :) väntar vårt andra barn. Har försökt ett tag att bli gravid och nu äntligen plussade jag den 15/3. Har nyligen fått reda på att jag har Pcos. Åt 1 kur pergotime och efter den kuren hände det inget. Skulle ha ätit en till kur, men tabletterna var slut i hela Sverige. Men på nått konstigt sett blev ja gravid ändå <3 Har en väldigt konstig menscykel...den finns knappt ;) så går jag efter min mens så har jag BF 13/11, men jag tror att min ägglossning var väldigt sen så det kan även vara BF 21/11. Ska till barnmorskan efter påsk och så hoppas jag att dom kan säga vilken vecka jag är i. Det som gör mig mest orolig är att jag inte känner nått. När jag väntade min dotter hade jag super ont i brösten och mådde illa på morgonen. :/
Uppdaterar listan med er som kommit till och gjorde någon ändring då jag tänkte att vi kan stå i BF-ordning i listan så ser man tydligt om någon har BF samma dag osv.
BF-lista
Sandra1992: BF 9/11, första barnet.
Mellis93: BF 16/11, andra barnet och första för sambon.
Bebisfeber 84: BF 17/11.
Miette84: BF 17/11, första gemensamma barnet.
Sandravanilj: BF 17/11, första barnet.
äppelblomman: BF 18/11, första barnet.
jvd89: BF 20/11.
fellanbellan: BF 21/11, andra barnet.
Nina1980: BF 24/11.
Catand89: BF 25/11, andra barnet.
DazaC: BF 26/11, 25 år, första barnet.
efg: BF 28/11, första barnet.
Tizzen: BF 28/11, son på 5 år.
MelinaG: BF 29/11.
Iljans: BF 30/11, andra barnet.
Ringde barnmorskemottagningen idag och ska på första besöket 31/3 :) Passade på att fråga om vetekudden och hon sa att vetekudden är helt okej i alla skeden av graviditeten och den kan inte göra någon skada för bebis :) Även om jag litade på er så kändes det skönt att hon bekräftade detta när jag ändå ringde.