• DazaC

BF i slutet av november! Följas åt?

Hejsan!
    Fick vårt efterlängtade plus idag och enligt beräkningar bör BF bli 26/11. Finns så mycket frågor som det skulle vara roligt att dela med andra. Är det någon mer omkring där som vill följas åt? :)

• Svar på tråden BF i slutet av november! Följas åt?
  • FriidaB
    Sandravanilj skrev 2015-03-26 12:59:41 följande:
    Bodysarna har kommit!!!
    Åh så fina!!! <3 Fanns dom att köpa "färdiga" sådär eller har du lagt till ett tryck? :)
  • Sandravanilj
    Sandra1992 skrev 2015-03-26 13:11:08 följande:

Gud så gulliga :D

Blev såååå nöjd med dom!!!

Jag bor i Skövde :D
    FriidaB skrev 2015-03-26 13:13:42 följande:

Åh så fina!!! <3 Fanns dom att köpa "färdiga" sådär eller har du lagt till ett tryck? :)

Jag fick designa dom själv på en hemsida :D kan leta reda på adressen hemma sen om du vill? :D
  • Sanna92
    FriidaB skrev 2015-03-26 12:54:27 följande:

Välkommen och Grattis Sanna! :)

Jag har haft lite illamående och ömma bröst och varit EXTREMT trött...Idag har jag däremot en enorm värk i nedre delen av magen / livmodern. Till och med så att jag börjar bli lite rädd att något inte är som det ska :(

Någon annan som känner av kraftig värk?

Tack så mycket! :)

Jag hade extrema smärtor precis i början av graviditeten men det har avtagit nu. Kan komma molande värkt till och från men det är inte så farligt. Som jag förstod det så kan det göra ont när kroppen ska göra plats för barnet och det ska inte vara någon fara. Men gör det väldigt ont ring 1177 och rådfråga dom :)

Har själv inte haft så mycket symtomer, trött, ont i bäckenet och magen samt att jag hade ömma bröst men det har släppt :)
  • Sandravanilj
    Sandra1992 skrev 2015-03-26 13:35:30 följande:

Oj då bor vi ju nära varann Sandra , jag bor i Lidköping :)

Jaha vad kul :D ja det är ju inte så långt!!! Gissar att du också är född 92 med tanke på ditt nick? ;)
  • Sandra1992
    Sandravanilj skrev 2015-03-26 14:17:12 följande:
    Jaha vad kul :D ja det är ju inte så långt!!! Gissar att du också är född 92 med tanke på ditt nick? ;)
    Ja det är jag :)
  • Miette84
    eihr skrev 2015-03-26 15:54:46 följande:

Nån mer som bor i skåne?

Jag bor nere i Skåne ????
  • Sandra1992
    Sandravanilj skrev 2015-03-26 14:53:59 följande:
    Vad kul! Jag med ;)
    Skoj, då kanske vi kan ses med våra bebisar sen när vi är mamma lediga :)
Svar på tråden BF i slutet av november! Följas åt?