• DazaC

BF i slutet av november! Följas åt?

Hejsan!
    Fick vårt efterlängtade plus idag och enligt beräkningar bör BF bli 26/11. Finns så mycket frågor som det skulle vara roligt att dela med andra. Är det någon mer omkring där som vill följas åt? :)

• Svar på tråden BF i slutet av november! Följas åt?
  • Sandravanilj
    miela33 skrev 2015-03-26 00:09:32 följande:

Vad är det för bodysar ni beställt? :)

Det är 2 bodysar med texten "Mormor/Morfar" "Farmor/Farfar" :)
  • frida1991

Hej alla! Plussade igår, är i vecka 6 (tror jag) vi är väldigt chockade, men glada! Någon från Jönköping här?

• nystanet86

Plussade igår. Självklart när vi beslutat oss för att ta en paus i försöken ;)

BF 29/11, tror vi men magen putar redan misstänkt mkt.

Andra barnet för mig och första för sambon. Nu nästan 10 år sen jag fick sonen så allt känns lite osäkert. Skulle vara tryggt att ha några att prata med som är i ungefär samma fas :)

• Sandravanilj
    Sandra1992 skrev 2015-03-26 00:08:28 följande:

Fick hem min gravidväska jag beställde från lekmer.se idag, fick me en söt liten body o små mössor . Känns så verkligt när man börjar få hem lite bebis saker .. Längtar så till november nu... Kan rekommendera den väskan faktist :) va massa smått o gott tex en napp flaska , en tutte, gosedjur , gravid bilbälte , bebis skedar o lite annat :) och själva väskan va väldigt bra o praktisk också ;)

åååh kan du inte länka? :D
  • sofflan

Jag hoppar gärna in i denna tråd! Har varit med och läst sen början men inte skrivit något. Är idag enligt mina beräkningar i vecka 6 (5+0) bf 25 nov. Första barnet för både mig och sambon, vi har varit utan skydd sen i slutet på oktober men mest kört med inställningen att händer det så händer det.

Vi har berättat för varsin kompis (varav min kompis visste redan innan att det var på gång) och så har vi berättat för mina föräldrar kommer även att berätta för hans föräldrar när vi träffar de nästa gång

Allt känns så otroligt spännande! Nu vill jag bara att tiden ska gå liiite fortare!

• KimJo

Hej!

Jag plussade igår, troligtvis är bf 25/11! Var inte planerat men vi är väldigt glada för denna överraskning!

• Shoreline

Härligt att vi är så pass många i tråden :) 
    Mitt största problem just nu är snus. Har självklart inte tagit en enda sen jag såg det positiva testet. Men alltså, gaah! Hoppas kroppen snart vänjer sig. 

Annars mår jag faktiskt oförskämt bra, det enda är att jag är sjukt trött. Skulle kunna sova hela tiden.

Hur mår ni andra?

• Sandravanilj
    Shoreline skrev 2015-03-26 11:49:49 följande:

Härligt att vi är så pass många i tråden :) 

Mitt största problem just nu är snus. Har självklart inte tagit en enda sen jag såg det positiva testet. Men alltså, gaah! Hoppas kroppen snart vänjer sig. 

Annars mår jag faktiskt oförskämt bra, det enda är att jag är sjukt trött. Skulle kunna sova hela tiden.

Hur mår ni andra?

Jag är konstant trött, hungrig heeeeela tiden, illamående från och till och svullen men annars mår jag toppen :D

Jobbigt med snuset!!! Men du får ut något positivt från det :D
Svar på tråden BF i slutet av november! Följas åt?