BF i slutet av november! Följas åt?
Hejsan!
Fick vårt efterlängtade plus idag och enligt beräkningar bör BF bli 26/11. Finns så mycket frågor som det skulle vara roligt att dela med andra. Är det någon mer omkring där som vill följas åt? :)
Hejsan!
Fick vårt efterlängtade plus idag och enligt beräkningar bör BF bli 26/11. Finns så mycket frågor som det skulle vara roligt att dela med andra. Är det någon mer omkring där som vill följas åt? :)
"Detta kommer inte funka, vi får gå skilda vägar, ta bort ungen"
Sen packa han o drog.
( kortfattat efter ett bråk om att han tror han kan tala om för mig vem jag får prata med/ inte prata med, efter att min fd bästa vän sedan 15 år uttala sig klumpigt ang killens kompis)
Han bad mig välja mellan vännen o killen, jag i min tur mena på att han inte får lov att bestämma vem jag pratar med.
Bara så ledsen nu, vi har inte skyddat oss, han visste om att jag vägra ta bort ett barn sedan vi träffades. På ett plan kan jag tycka han får skylla sig sj, på ett annat är det synd om barnet.
Vet varken ut el in, o har ingen o prata med.
Innan han drog ringde han sin mamma: hon e gravid nu o funderar man ens på barn ihop me henne är man en idiot.
Blir så ledsen.......
Å får fruktansvärt dåligt samvete o posta detta här, i en glad o trevlig tråd om lycka! Förlåt!
Sen packa han o drog.
( kortfattat efter ett bråk om att han tror han kan tala om för mig vem jag får prata med/ inte prata med, efter att min fd bästa vän sedan 15 år uttala sig klumpigt ang killens kompis)
Han bad mig välja mellan vännen o killen, jag i min tur mena på att han inte får lov att bestämma vem jag pratar med.
Bara så ledsen nu, vi har inte skyddat oss, han visste om att jag vägra ta bort ett barn sedan vi träffades. På ett plan kan jag tycka han får skylla sig sj, på ett annat är det synd om barnet.
Innan han drog ringde han sin mamma: hon e gravid nu o funderar man ens på barn ihop me henne är man en idiot.
Blir så ledsen.......
Å får fruktansvärt dåligt samvete o posta detta här, i en glad o trevlig tråd om lycka! Förlåt!
BF-lista
aussies: BF 8/11, första barnet.
Sandra1992: BF 9/11, första barnet.
Mellis93: BF 16/11, andra barnet och första för sambon.
Bebisfeber 84: BF 17/11, första barnet.
Miette84: BF 17/11, första gemensamma barnet.
Sandravanilj: BF 17/11, första barnet.
äppelblomman: BF 18/11, första barnet.
jvd89: BF 20/11.
fellanbellan: BF 21/11, andra barnet.
Lutetzia: BF 21/11.
Nina1980: BF 24/11. första barnet.
Catand89: BF 25/11, andra barnet.
DazaC: BF 26/11, 25 år, första barnet.
efg: BF 28/11, första barnet.
Tizzen: BF 28/11, son på 5 år.
FriidaB: BF 28/11, första barnet.
MelinaG: BF 29/11.
Knasen85: BF 29/11, första barnet.
Iljans: BF 30/11, andra barnet.
shoreline: BF 27-30/11.
Miela33: BF 30/11 eller 1/12, andra barnet.
Han är nog bara chockad, och om inte annat så får du vet vem han egentligen är!!
jag tycker inte det är någon fara om du "drar ner stämningen" för det är omvälvande och framförallt om du känner dig ensam!!!
Vi ska berätta nästa vecka, går in i v8 då :) har beställt hem bodys som det står "Mormor/Morfar" "Farmor/Farfar" på som våra föräldrar ska få i ett påskägg :D blir första barnbarnet för alla så det ska bli otroligt kul att se alla reaktioner! sen så väntar vi till efter v 12 med dom andra :) berättar nog för min bästa vän strax efter vi har berättat för våra familjer :)
Ni då? :)
Sen packa han o drog.
Blir så ledsen.......
Vad roligt Sandra, vi har också tänkt att berätta på något härligt sätt.. Men först bara för föräldrarna.. Måste tänka ur något bra :)
Men vad jobbigt!! Kan nog inte riktigt förstå hur det känns då både min och sambons högsta önskan de senaste åren har varit att få en liten knodd.. Men kan såklart försöka känna mig in i hur jobbigt det skulle vara. Stöd är ju verkligen något du behöver nu, inte någon som inofficiellt kallar dig för "idiot".
Tror att det är viktigt att känna efter vad du själv vill, man kan inte leva ett liv för andras skull.. DU är viktigast i Ditt liv (och kanske barnen förstås) :)
Styrkekramar till dig och hoppas du har någon att prata av dig ordentligt med.
jag beklagar verkligen!!! Men nu vet du vad han går för egentligen!!!
Han får skylla sig själv som sagt!!
Hoppas ändå du finner styrka att göra det som är rätt för dig!!
kram
Fick hem min gravidväska jag beställde från lekmer.se idag, fick me en söt liten body o små mössor . Känns så verkligt när man börjar få hem lite bebis saker .. Längtar så till november nu... Kan rekommendera den väskan faktist :) va massa smått o gott tex en napp flaska , en tutte, gosedjur , gravid bilbälte , bebis skedar o lite annat :) och själva väskan va väldigt bra o praktisk också ;)
Man vill ju helst bara skrika ut det men lite självbehärskning måste man ju ha ;)
längtar såååå tills bodysarna kommer så vi kan få berätta!!!