Vi med BF i slutet av nov/början av dec!
Känner mig totalt icke gravid...typ förutom illamående som kommer o går under hela dygnet känner mig mest sjuk. 5+6 idag o på torsdag (den 9:onde) blir det Mvc
Känner mig totalt icke gravid...typ förutom illamående som kommer o går under hela dygnet känner mig mest sjuk. 5+6 idag o på torsdag (den 9:onde) blir det Mvc
Jag smörjde med en olja som skulle motverka bristningar med sonen, fick inga bristningar på magen, men vet inte om det var oljan som gjorde det. Jag kommer i alla fall smörja den här gången också
Hej
På dagen kom det rosa slem på pappret, det vara ganska litet typ som en nagel.
Nu på kvällen kom det mycket hela pappret fullt rosa slem. Fortsätter komma.
Har inte ont
Vad kan det vara. Står på kö till 1177
Hej alla soon-2-b-mammor och redan-mammor!
jag hänger gärna med i denna tråd!
8/12 - Citrona / / Andra barnet
Jag är nyplussad med barn nummer 2, har en 4 åring sedan tidigare.
Blev gravid denna gång genom IVF och så förväntansfull nu ;)
Sticker lite i brösten och är ganska gråtig, annars inte så mycket symptom just nu.
Fy denna graviditeten börjar jobbigt mår piss i 2 dagar nu. Känner mig sjuk med feber halsont. Ingen feber dock. Ingen energi, ingen ork. Fryser. Illamående. Känner mig ledsen o värdelös...
Ligger på soffan, det är jättestökigt här och jag behöver laga mat, men orkar verkligen inte, skulle kunna sova hela tiden känns det som. Mår illa av att bara titta i kylen. Usch.
Blir det en tjej så har vi funderat på namnet Agnes. Annars vet vi inte :)
Olivia tycker jag är jättefint! Har funderat på det namnet, men min sambo tänker bara på oliver som man äter säger han. Haha. Vår son heter Charlie :)