Vi med BF i slutet av nov/början av dec!
Detta e konstigt vet inte hur tusan jag ska ta de, blödningen har lättat igen, men känner mig sjuk på nåt vis. Har inskrivning tid på Mvc imorrn vid 10, så hoppas få lite vettigare bemötande där än ifrån kk.
Detta e konstigt vet inte hur tusan jag ska ta de, blödningen har lättat igen, men känner mig sjuk på nåt vis. Har inskrivning tid på Mvc imorrn vid 10, så hoppas få lite vettigare bemötande där än ifrån kk.
Plussade idag igen på äl+9. Så glad!
Hoppas det går bra för alla här inne!!
Jag har svårt för att äta all lagad mat, senaste veckan har jag inte ätit annat än melon, smörgåsar med väldigt mycket gurka, sallader. Det vänder sig i magen vid bara tanken på något tillagat. Vecka 11 nu, hoppas det vänder snart!
Har blivit tokig i citroner! Igår och idag har jag ätit citron och det har svidit på läpparna och runt munnen, har till och med blödigt lite, haha! Har ändå ätit och tycker det är så gott. Dricker citronvatten med och har färskpressad citron på gurkan på smörgåsen.
Träffade min barnmorska under veckan. Hade vägning igen, och hon tycker att jag ökar upp i vikt för snabbt. Vid inskrivning vägde jag 61, och nu 63.
Bokade tid till dietist.
Försöker äta så nyttigt som möjlig förstår inte allt hur jag kan lägga på mig kilon.
Hon vill även att jag bara går upp 10 kilo Max
Idag har jag faktiskt druckit kaffe! Har inte kunnat dricka det på hela graviditeten, har känt mig mycket piggare idag!
Har samma barnmorska nu som vid min förra graviditet, just för att hon e så bra. Har alltid haft lite extra på kroppen o har lätt att gå upp men hon har aldrig påpekat vikten någon gång. Bara frågat hur jag känner mig, hur jag mår mm
Va på ultraljud i torsdags den 7/5. Bebisen va 3.8 cm å hjärtat slog på jätte fint. Så underbart. Dessutom gjorde domen vanligt ultraljud, alltså på magen å det känns så skönt att jag kommit så långt att dom inte behöver göra det vaginalt. Försöker ladda upp en bild men jag lyckas inte. Sjukt glad iallafall
Vad kul för er som fått lite mage redan! Jag har då inte fått någon mage :( längtar!
När är det rul för er? jag har tid den 2 juli 13:45... Såå långt kvar -.-