• MissPin

Vi med BF i slutet av nov/början av dec!

Kiesha skrev 2015-04-20 12:52:25 följande:

Haft ännu en blödning i helgen så idag ska jag få göra ultraljud och se om det finns något där inne. Är i vecka 8+5.

Hoppas det går bra!
  • MissPin
    Dakine skrev 2015-04-21 20:57:51 följande:

Jag är så nojig! Är i v 8 (7+3) och har mått väldigt illa, haft mensvärk till och från och sedan väldigt ömma bröst. Men inatt är det som att alla symtom försvunnit... illamåendet är borta, mensvärk en likaså. Brösten fortfarande lite ömma men inte i samma mängd. Känner mig inte speciellt trött heller (vilket jag var med första sonen) kanske bara lite nu. Tänker att "jaha, där dog det barnet!" Är det någon mer där symtomen börjat avta i den här veckan?

Ska göra vul på måndag , men är sååå nervös.

Två senaste dagarna så har jag inte mått illa, inte varit trött, har varit sugen på sex och känt mig som vanligt. Innan har jag varit dödstrött, illamående och inte orkat något. Är också orolig!

Jag har med vul på måndag! Har varit med om att det inte har sett bra ut två gånger på vul, så känner mig skiträdd den här gången. Hoppas verkligen att det ser bra ut för oss båda!
  • MissPin
    Dakine skrev 2015-04-22 12:09:37 följande:
    Okej, vad är det som inte sett bra ut förut? Ja, jag håller tummarna för oss båda!!
    I vecka 11 fick jag se ett dött foster, det var första missfallet. Andra missfallet så fick vi se att det inte fanns något foster, var då i vecka 9, så det var en ofostrig graviditet. Så hoppas verkligen att det går bra den här gången!
  • MissPin
    Dakine skrev 2015-04-22 18:15:17 följande:
    Usch så hemskt! Men kroppen reagerade aldrig på det själv utan du fick ta tabletter för att blöda ut allt? Jag är superorolig för ofostrig grav men tror och hoppas det är rätt ovanligt! Fick ett missfall före sonen men det var i v 5 och allt kom ut som en mens. Med andra barnet har vi nu kämpat i 2 år så därför är man nog mer nojig också... men jag hoppas verkligen att det finns något där & att det lever.
    Efter att jag varit på vul så har jag fått gå hem och avvakta i en vecka för att se om kroppen kan ta hand om det själv, och det har den gjort. Men hade hellre gått igenom första missfallet på sjukhuset för det var hemskt. Så ont för ingenting.

Jag vet inte hur vanligt ofostrig graviditet är, men jag tänker också att det är ovanligt! Håller tummarna för oss på måndag!
  • MissPin
    Dakine skrev 2015-04-22 20:10:30 följande:
    Okej. Usch! Ja jag hoppas också det!
    Hur gammal är din son? Min fyller 2 år i helgen. :)
  • MissPin

Vi har inte haft sex alls den här graviditeten, det är dels för att jag inte har någon lust allt och för att jag är livrädd för missfall. Vi tänkte vänta tills vecka 12, jag hoppas att lusten kommer tillbaka då med!

• MissPin
    soda skrev 2015-04-26 20:27:50 följande:

Får man hänga med här? :) väntar andra barnet, beräknat till den 11/12, men kommer snittas den här gången så blir troligtvis en vecka innan bf

Självklart, välkommen!
  • MissPin
    Dakine skrev 2015-04-27 09:49:01 följande:

VUL idag. Skit nervös!!

Samma här. Skakar i hela kroppen :(
  • MissPin

Allt gick bra idag! Så sjukt glad! Nu ska jag bara njuta. Vecka 8+6 mätte han det till. 9+0 enligt sista mens.

Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!