Vi med BF i slutet av nov/början av dec!
Haft ännu en blödning i helgen så idag ska jag få göra ultraljud och se om det finns något där inne. Är i vecka 8+5.
Haft ännu en blödning i helgen så idag ska jag få göra ultraljud och se om det finns något där inne. Är i vecka 8+5.
Jag är så nojig! Är i v 8 (7+3) och har mått väldigt illa, haft mensvärk till och från och sedan väldigt ömma bröst. Men inatt är det som att alla symtom försvunnit... illamåendet är borta, mensvärk en likaså. Brösten fortfarande lite ömma men inte i samma mängd. Känner mig inte speciellt trött heller (vilket jag var med första sonen) kanske bara lite nu. Tänker att "jaha, där dog det barnet!" Är det någon mer där symtomen börjat avta i den här veckan?
Ska göra vul på måndag , men är sååå nervös.
Vi har inte haft sex alls den här graviditeten, det är dels för att jag inte har någon lust allt och för att jag är livrädd för missfall. Vi tänkte vänta tills vecka 12, jag hoppas att lusten kommer tillbaka då med!
Får man hänga med här? :) väntar andra barnet, beräknat till den 11/12, men kommer snittas den här gången så blir troligtvis en vecka innan bf
VUL idag. Skit nervös!!
Allt gick bra idag! Så sjukt glad! Nu ska jag bara njuta. Vecka 8+6 mätte han det till. 9+0 enligt sista mens.