• HCS

Vi med BF i slutet av nov/början av dec!

Då det är väldigt många i novembertrådarna startar jag en mindre grupp och hoppas någon hänger på!

Själv har jag BF 29/11. Väntar nu fjärde barnet, har tre pojkar sen tidigare på 9, 7 och 1 år. 

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-02 14:22
    BF-lista

23/11 - Fairytale01 / Vellinge / Sjätte barnet
    24/11 - Miaomiao / / Tredje barnet
    24/11 - CeElSu / / Första barnet
    24/11 - eihr / Svedala / Första barnet
    25/11 - EJai / Göteborg / Fjärde barnet
    26/11 - fridilie / / Första barnet
    26/11 - frida1991 / Jönköping / Första barnet
    26/11 - Kiesha / Norra Sverige / Första barnet
    27/11 - LindaM / / Femte barnet
    27/11 - Spjutt / Östrelen / Andra barnet
    27/11 - ELG / / Andra barnet
    28/11 - Knoppen234 / / Första barnet
    28/11 - Thegiirl / Göteborg / Andra barnet
    28/11 - Carrot90 / / Första barnet
    28/11 - NatalieWB / /Första barnet
    29/11 - Mikaela90 / / Andra barnet
    29/11 - MelinaG / Köpenhamn / Första barnet
    29/11 - Knasen85
    29/11 - MissPin / / Andra barnet
    29/11 - längtar985 / / Första barnet
    29/11 - Roxybe / Västerås / Andra barnet
    30/11 - Nimmi /Göteborg / Tredje barnet
    30/11 - miela33 / / Andra barnet
    1/12 - syskon1981 / / Fjärde barnet
    3/12 - LilaLove / / Första barnet
    3/12 - Nisse88 / / Andra barnet
    3/12 - aeberg / Göteborg / Tredje barnet
    ? - Globertrotter90 / Barcelona-Göteborg / Första barnet
    4/12 - Denisevictoria / Helsingborg / Första barnet
    4/12 - Johanna90 / Malmö / första barnet
    5/12 - Knasbollen81 / Uppsala / Andra barnet
    6/12 - MuM2girls / södra Östergötland / fjärde barnet
    6/12 - Nikki06 / Kalmar / Första barnet

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-05 12:24
    Lämnar nu tråden då jag fått ett tidigt mf. Lycka till alla!! <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 17:58
    Plussade igen på Äl+9 den 4 maj.
    Nytt BF blir 15/1-2016
  • Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!
  • Miaomiao
    mother87 skrev 2015-04-09 22:15:04 följande:

Väntar mitt tredje barn. Enligt beräkningarna sen sista men borde jag vara 7+4 men i tisdags på kk när de gjorde vul sa de vecka 5 till mig. Mvc idag vill fortfarande skriva in mig på tisdag. Plus att min mor idag att det syns redan och snart får jag börja berätta för folk. Blir det så synligt så pass tidigt vid tredje? med de andra två syntes det långt in in, och då var de bara de som kände mig som kunde tyda det. Har haft lite mage med båda, fram till iaf minst 7månaden som man kanske kunde tyda en grav mage. Är inte överviktig eller så heller som kan "misstolkas" förlåt ordvalen...

Här syns magen ordentligt också, och även här är det tredje barnet. Magen är uppblåst, och jag hoppas att den går ner och blir platt igen innan den börjar växa på riktigt :) Vill helst vänta så länge så möjligt med att berätta på jobbet, helst inte berätta något innan jag går på sommarledigheten 18:e juni, och sedan bara dyka upp i mitten på augusti med magen :) Vi får se hur denna plan kommer att gå :)))
  • Miaomiao

Vi får se om jag lyckas hålla min graviditet hemlig fram till 17+0! Med första grav var det iaf inga problem, men nu är det iofs tredje gången :)

• Miaomiao

På måndag är det VUL för min del! Höll tummarna för mig! (gick inte alls bra för mig förra gången men det är historia nu och idag tänker vi positivt :))

Känner mig otroligt seg och trött. Vill ha järntabletter! :)

• Kiesha
    HCS skrev 2015-04-10 15:45:41 följande:

Håller tummarna <3

Tack <3 har nu dock kommit en rosa flytning så jag antar missfall tredje gången gillt, men får hoppas på de bästa ändå. Ifall de blir så är det dags för utredning.
  • Miaomiao
    Kiesha skrev 2015-04-10 18:22:21 följande:

Tack <3 har nu dock kommit en rosa flytning så jag antar missfall tredje gången gillt, men får hoppas på de bästa ändå. Ifall de blir så är det dags för utredning.

Vi håller tummarna för dig! Blödningar är vanliga i början på graviditeten, hoppas verkligen att det INTE är mf som är på g.
  • mother87

hoppas det går bra för er alla här! känner er inte men vill ingen god människa något ont. 
    jo svullen o så känner jag att jag e, känner tarmrörelserna mycket tydligare nu oxå.
    dock känner jag en liten liten hårdare "bula" nere vid livmoders arean när jag ligger ner och känner. som inte brukar vara där, är annars mjuk och så där. i tisdags vet jag iaf att de såg en "bubbla" på vul, har känningar som  mensont hela tiden, det var ju det de börja medför två veckor sedan som jag gjorde gtest som plussa,kan även känna av något som påminner pytte om lite foglossning i högra höften med, och som de sa i tisdags är jag nu i vecka 5... tycker det låter urkonstigt, men de är väl kunniga på kk. ska iaf på inskrivning på tisdag tyckte mvc när jag ringde dem igår.

• CeElSu
    Kiesha skrev 2015-04-10 18:22:21 följande:
    Jag har haft både en rejäl blödning, rosa flytningar o bruna, men inget MF :) ska på vul igen på torsdag :)
  • Kiesha
    CeElSu skrev 2015-04-10 23:35:01 följande:

Jag har haft både en rejäl blödning, rosa flytningar o bruna, men inget MF :) ska på vul igen på torsdag :)

Oke, De är inget mer än bruna flytningar som kommer, får ringa och tjata till mig ett vul på måndag. Okej va skönt Nu kan jag känna mig lite lugnare :)
  • RestoreMe
    MelinaG skrev 2015-04-10 14:23:53 följande:

Berättade för min chef idag då jag har varit hemma både igår och idag på grund av att jag mått skit och hon blev inte jätteglad direkt...

den chefen har inte barn själv skulle jag tro
    Våga se och förändra
Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!