• HCS

Vi med BF i slutet av nov/början av dec!

Då det är väldigt många i novembertrådarna startar jag en mindre grupp och hoppas någon hänger på!

Själv har jag BF 29/11. Väntar nu fjärde barnet, har tre pojkar sen tidigare på 9, 7 och 1 år. 

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-02 14:22
    BF-lista

23/11 - Fairytale01 / Vellinge / Sjätte barnet
    24/11 - Miaomiao / / Tredje barnet
    24/11 - CeElSu / / Första barnet
    24/11 - eihr / Svedala / Första barnet
    25/11 - EJai / Göteborg / Fjärde barnet
    26/11 - fridilie / / Första barnet
    26/11 - frida1991 / Jönköping / Första barnet
    26/11 - Kiesha / Norra Sverige / Första barnet
    27/11 - LindaM / / Femte barnet
    27/11 - Spjutt / Östrelen / Andra barnet
    27/11 - ELG / / Andra barnet
    28/11 - Knoppen234 / / Första barnet
    28/11 - Thegiirl / Göteborg / Andra barnet
    28/11 - Carrot90 / / Första barnet
    28/11 - NatalieWB / /Första barnet
    29/11 - Mikaela90 / / Andra barnet
    29/11 - MelinaG / Köpenhamn / Första barnet
    29/11 - Knasen85
    29/11 - MissPin / / Andra barnet
    29/11 - längtar985 / / Första barnet
    29/11 - Roxybe / Västerås / Andra barnet
    30/11 - Nimmi /Göteborg / Tredje barnet
    30/11 - miela33 / / Andra barnet
    1/12 - syskon1981 / / Fjärde barnet
    3/12 - LilaLove / / Första barnet
    3/12 - Nisse88 / / Andra barnet
    3/12 - aeberg / Göteborg / Tredje barnet
    ? - Globertrotter90 / Barcelona-Göteborg / Första barnet
    4/12 - Denisevictoria / Helsingborg / Första barnet
    4/12 - Johanna90 / Malmö / första barnet
    5/12 - Knasbollen81 / Uppsala / Andra barnet
    6/12 - MuM2girls / södra Östergötland / fjärde barnet
    6/12 - Nikki06 / Kalmar / Första barnet

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-05 12:24
    Lämnar nu tråden då jag fått ett tidigt mf. Lycka till alla!! <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 17:58
    Plussade igen på Äl+9 den 4 maj.
    Nytt BF blir 15/1-2016
  • Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!
  • RestoreMe

idag har jag plussat, hade visst ett test i min medicinlåda, har vart rätt säker på graviditet i några veckor nu, men nu är det bekräftat också. Ska nog ringa mvc i veckan som kommer. Min mage är bättre än innan, jag fryser lätt, är omotiverat trött ibland, mår nära illa men inte illa om jag inte äter regelbundet, är osugen på allt onyttigt, tjompa tjompa

Våga se och förändra
  • Miaomiao
    RestoreMe skrev 2015-04-11 11:16:55 följande:

idag har jag plussat, hade visst ett test i min medicinlåda, har vart rätt säker på graviditet i några veckor nu, men nu är det bekräftat också. Ska nog ringa mvc i veckan som kommer. Min mage är bättre än innan, jag fryser lätt, är omotiverat trött ibland, mår nära illa men inte illa om jag inte äter regelbundet, är osugen på allt onyttigt, tjompa tjompa

Grattis! Du visste ju att du var gravid, men skönt att få det bekräftat antar jag.
  • MissPin

Inatt drömde jag att bebisen låg i en snäcka, och den här snäckan kunde jag se och känna utanpå magen. Haha. Jag var så glad för att man kunde se var bebisen låg, en hård snäcka stack ut en bit under naveln. Så konstiga drömmar.

• Thegiirl

Asså jävla skit hår! Har fått duscha o tvätta håret varje dag denna veckan o endå e det fett. Så vart de inte förra graviditeten :-/ någon mer?

• Denisevictoria

[quote=75145139][quote-nick]Thegiirl skrev 2015-04-11 19:46:25 följande:[/quote-nick]Asså jävla skit hår! Har fått duscha o tvätta håret varje dag denna veckan o endå e det fett. Så vart de inte förra graviditeten :-/ någon mer?[/

Känner igen mig till 110%

Känns j*kligt ofräscht. Sen har jag fått både fet hy, finnar samt pormaskar i hela ansiktet. Härligt.

• MelinaG
    Denisevictoria skrev 2015-04-11 19:52:41 följande:

[quote=75145139][quote-nick]Thegiirl skrev 2015-04-11 19:46:25 följande:[/quote-nick]Asså jävla skit hår! Har fått duscha o tvätta håret varje dag denna veckan o endå e det fett. Så vart de inte förra graviditeten :-/ någon mer?[/

Känner igen mig till 110%

Känns j*kligt ofräscht. Sen har jag fått både fet hy, finnar samt pormaskar i hela ansiktet. Härligt.

Precis samma här, känns otroligt ofräscht :(
  • Dakine

Inatt fick jag orgasm i sömnen, och fick så jävla mkt kramp i livmodern! Känner ingenting nu men blev riktigt rädd. Kan jag orsaka ett missfall? Är det farligt? Jävla skit!

• Carrot90
    Thegiirl skrev 2015-04-11 19:46:25 följande:

Asså jävla skit hår! Har fått duscha o tvätta håret varje dag denna veckan o endå e det fett. Så vart de inte förra graviditeten :-/ någon mer?

Så är det för mig också :( 
  • HCS
    Dakine skrev 2015-04-12 07:45:21 följande:

Inatt fick jag orgasm i sömnen, och fick så jävla mkt kramp i livmodern! Känner ingenting nu men blev riktigt rädd. Kan jag orsaka ett missfall? Är det farligt? Jävla skit!

Tror inte det, skulle inte oroa mig!
  • Knoppen234

Spenderat hela natten på toa. Fick inte behålla det minsta lilla så fick bli en tur in till gyn- akuten efter ett samtal med 1177. Var som tur var inte uttorkad så slapp dropp. Men nu sitter jag på vårdcentralen och ska se om jag kan få något annat än postafen som kan hjälpa mig. Ibland år man tanken varför gör jag så här mot mig själv, nu orkar jag inte mer. Men sen kommer man på anledningen och står ut och hoppas på lite sömn. Någon annan som sitter i samma sits?

Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!