• HCS

Vi med BF i slutet av nov/början av dec!

Då det är väldigt många i novembertrådarna startar jag en mindre grupp och hoppas någon hänger på!

Själv har jag BF 29/11. Väntar nu fjärde barnet, har tre pojkar sen tidigare på 9, 7 och 1 år. 

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-02 14:22
    BF-lista

23/11 - Fairytale01 / Vellinge / Sjätte barnet
    24/11 - Miaomiao / / Tredje barnet
    24/11 - CeElSu / / Första barnet
    24/11 - eihr / Svedala / Första barnet
    25/11 - EJai / Göteborg / Fjärde barnet
    26/11 - fridilie / / Första barnet
    26/11 - frida1991 / Jönköping / Första barnet
    26/11 - Kiesha / Norra Sverige / Första barnet
    27/11 - LindaM / / Femte barnet
    27/11 - Spjutt / Östrelen / Andra barnet
    27/11 - ELG / / Andra barnet
    28/11 - Knoppen234 / / Första barnet
    28/11 - Thegiirl / Göteborg / Andra barnet
    28/11 - Carrot90 / / Första barnet
    28/11 - NatalieWB / /Första barnet
    29/11 - Mikaela90 / / Andra barnet
    29/11 - MelinaG / Köpenhamn / Första barnet
    29/11 - Knasen85
    29/11 - MissPin / / Andra barnet
    29/11 - längtar985 / / Första barnet
    29/11 - Roxybe / Västerås / Andra barnet
    30/11 - Nimmi /Göteborg / Tredje barnet
    30/11 - miela33 / / Andra barnet
    1/12 - syskon1981 / / Fjärde barnet
    3/12 - LilaLove / / Första barnet
    3/12 - Nisse88 / / Andra barnet
    3/12 - aeberg / Göteborg / Tredje barnet
    ? - Globertrotter90 / Barcelona-Göteborg / Första barnet
    4/12 - Denisevictoria / Helsingborg / Första barnet
    4/12 - Johanna90 / Malmö / första barnet
    5/12 - Knasbollen81 / Uppsala / Andra barnet
    6/12 - MuM2girls / södra Östergötland / fjärde barnet
    6/12 - Nikki06 / Kalmar / Första barnet

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-05 12:24
    Lämnar nu tråden då jag fått ett tidigt mf. Lycka till alla!! <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 17:58
    Plussade igen på Äl+9 den 4 maj.
    Nytt BF blir 15/1-2016
  • Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!
  • MissPin
    Miaomiao skrev 2015-05-20 10:00:13 följande:

Nu ni tjejer, nu har jag varit och lämnat blod till NIPT test, så om 1-2 veckor vet vi vilket kön det är :)

Åh vad spännande!
  • annelielind

I måndags va jag hos barnmorskan för inskrivning, hade inte min vanliga barnmorska för hon var tyvärr sjuk, denna ville inte försöka lyssna efter hjärtljudet vilket min barnmorska hade gjort om jag hade bett henne. Kändes jätte tråkigt då jag Sååå gärna hade velat det med tanke på mitt förra MA. Fick istället tid till kubtest den 29/5. Känns ganska långt iväg. Tiden går så sakta å jag inbillar mig hela tiden att jag kommer få ett MA till. Sååå jobbigt

• Thegiirl

Misstankar om missfall på g :-/ vart inne på akuten igår men dom sa bara att det blöder för lite och är för små klumpar :-S så dom trodde att det var för att moderkakan flyttar sig. V 13 (12+4) :-/ har tid till läkaren på Mvc på måndag. Hoppas jag slutar blöda till dess o få se ett litet hjärta på måndag <3

• MissPin
    Thegiirl skrev 2015-05-21 07:00:07 följande:

Misstankar om missfall på g :-/ vart inne på akuten igår men dom sa bara att det blöder för lite och är för små klumpar :-S så dom trodde att det var för att moderkakan flyttar sig. V 13 (12+4) :-/ har tid till läkaren på Mvc på måndag. Hoppas jag slutar blöda till dess o få se ett litet hjärta på måndag <3

:( så dom ville inte ens kolla med ultraljud på akuten? Hoppas det går bra på måndag!
  • Thegiirl
    MissPin skrev 2015-05-21 08:48:22 följande:
    :( så dom ville inte ens kolla med ultraljud på akuten? Hoppas det går bra på måndag!
    Nee, dom sa att det var så lång väntetid. 4-5 timmars väntetid. Så dom tyckte de var bättre att jag åkte hem o sov. Alla värden var bra iaf.

Har dock kommit mycket o stora klumpar, ser ut som levrat blod, nu på förmiddagen har nog aldrig velat att helgen ska gå så fort som jag vill nu
  • MissPin
    Thegiirl skrev 2015-05-21 10:29:57 följande:
    Nee, dom sa att det var så lång väntetid. 4-5 timmars väntetid. Så dom tyckte de var bättre att jag åkte hem o sov. Alla värden var bra iaf.

Har dock kommit mycket o stora klumpar, ser ut som levrat blod, nu på förmiddagen smile4.gif har nog aldrig velat att helgen ska gå så fort som jag vill nu
    Har du ont? Jag har haft väldigt ont vid mina missfall. Usch, förstår att du vill ha måndag nu! Hoppas verkligen att allt går bra för dig.
  • Miaomiao
    Thegiirl skrev 2015-05-21 10:29:57 följande:

Har dock kommit mycket o stora klumpar, ser ut som levrat blod, nu på förmiddagen har nog aldrig velat att helgen ska gå så fort som jag vill nu
    Håller tummarna för dig! Håller med MissPin, det ska väl göra ordentligt ont om det är missfall som är på G. Har du ont?
  • Thegiirl

Har faktiskt inte så ont. Kommer lite dov smärta vid äggstockarna lite då o då. Typ en gång i halvtimmen. Men det kommer mycket klumpar :-/

• Thegiirl

Uppdatering. Mera smärta men fortfarande att det kommer o går. Mer o mer säker på missfall :-/ dock är jag inte säker förrän på måndag.

• MissPin
    Thegiirl skrev 2015-05-21 14:55:36 följande:

Uppdatering. Mera smärta men fortfarande att det kommer o går. Mer o mer säker på missfall :-/ dock är jag inte säker förrän på måndag.

Men åk in till akuten igen och säg att du har ont. Det kanske inte är så lång väntetid nu. Så slipper du tänka på detta hela helgen, tänk vad skönt om allt är som det ska.
Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!