• HCS

Vi med BF i slutet av nov/början av dec!

Då det är väldigt många i novembertrådarna startar jag en mindre grupp och hoppas någon hänger på!

Själv har jag BF 29/11. Väntar nu fjärde barnet, har tre pojkar sen tidigare på 9, 7 och 1 år. 

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-02 14:22
    BF-lista

23/11 - Fairytale01 / Vellinge / Sjätte barnet
    24/11 - Miaomiao / / Tredje barnet
    24/11 - CeElSu / / Första barnet
    24/11 - eihr / Svedala / Första barnet
    25/11 - EJai / Göteborg / Fjärde barnet
    26/11 - fridilie / / Första barnet
    26/11 - frida1991 / Jönköping / Första barnet
    26/11 - Kiesha / Norra Sverige / Första barnet
    27/11 - LindaM / / Femte barnet
    27/11 - Spjutt / Östrelen / Andra barnet
    27/11 - ELG / / Andra barnet
    28/11 - Knoppen234 / / Första barnet
    28/11 - Thegiirl / Göteborg / Andra barnet
    28/11 - Carrot90 / / Första barnet
    28/11 - NatalieWB / /Första barnet
    29/11 - Mikaela90 / / Andra barnet
    29/11 - MelinaG / Köpenhamn / Första barnet
    29/11 - Knasen85
    29/11 - MissPin / / Andra barnet
    29/11 - längtar985 / / Första barnet
    29/11 - Roxybe / Västerås / Andra barnet
    30/11 - Nimmi /Göteborg / Tredje barnet
    30/11 - miela33 / / Andra barnet
    1/12 - syskon1981 / / Fjärde barnet
    3/12 - LilaLove / / Första barnet
    3/12 - Nisse88 / / Andra barnet
    3/12 - aeberg / Göteborg / Tredje barnet
    ? - Globertrotter90 / Barcelona-Göteborg / Första barnet
    4/12 - Denisevictoria / Helsingborg / Första barnet
    4/12 - Johanna90 / Malmö / första barnet
    5/12 - Knasbollen81 / Uppsala / Andra barnet
    6/12 - MuM2girls / södra Östergötland / fjärde barnet
    6/12 - Nikki06 / Kalmar / Första barnet

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-05 12:24
    Lämnar nu tråden då jag fått ett tidigt mf. Lycka till alla!! <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 17:58
    Plussade igen på Äl+9 den 4 maj.
    Nytt BF blir 15/1-2016
  • Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!
  • MissPin
    Miaomiao skrev 2015-05-25 20:17:54 följande:

Här växer magen jättemycket. På kvällar ser jag höggravid ut så nu är det luftiga kläder som gäller. Undrar om folk kommer att börja misstänka snart. V15 imorgon men vi vill inte berätta än. Berättar efter RUL, eller helst efter sommarledigheten. Bara ett par vänner och föräldrarna vet nu.

Vad härligt! Vi går in i vecka 14 imorgon. Vill inte heller berätta än, men vi ska på en inflyttningsfest nu i juni och sen midsommarfest, kommer bli svårt att dölja magen i kombination med att jag inte dricker. Vill helst vänta till efter rul så man får se att det är en frisk bebis där inne.
  • annelielind
    Miaomiao skrev 2015-05-25 20:13:01 följande:

Åk och kolla upp att allt är bra imorgon. Är det inget blod så borde det inte vara någon fara. MA gör inte ont, så det borde inte vara det. Kram!

Tack jag hoppas verkligen att allt är okej. Jag är i vecka 13+0 idag och jag känner oxå en liten bula när jag ligger ner.
  • summer13
    Lortdocka skrev 2015-05-23 08:20:04 följande:

Både blodprov och ultraljudet? Jag har läkarbesök och ultraljud i Karlshamn och där erbjuds det inte och det är knappt man får till ett kub-blodprov "utan anledning"...

jag går i karlshamn och har gjort ultraljud och ska lämna blodprov. Är under 30 år..
  • annelielind

Nu har jag varit hos min barnmorska. Hon hittade hjärtljudet på en gång. Vilken underbar känsla, grät som ett litet barn. Nu längtar jag tills på fredag, kub test. Får se de lilla livet igen. Är så nyfiken på om det är en flicka eller pojke :) tänker inte ta reda på det den här gången iallafall.

• MissPin
    annelielind skrev 2015-05-26 10:25:48 följande:

Nu har jag varit hos min barnmorska. Hon hittade hjärtljudet på en gång. Vilken underbar känsla, grät som ett litet barn. Nu längtar jag tills på fredag, kub test. Får se de lilla livet igen. Är så nyfiken på om det är en flicka eller pojke :) tänker inte ta reda på det den här gången iallafall.

Underbart! Åh jag vill med höra hjärtat. Ska till barnmorskan imorgon, men vågar inte fråga om det, rätt säker på att hon säger nej.
  • JJ15
    annelielind skrev 2015-05-26 10:25:48 följande:

Härligt att allt är bra! Här väntar vi också på fredag då vi har kub testet. Längtar så till att få se pyret för första ggn! Har vid flera tillfällen drömt att vi väntar tvillingar så börjar bli ganska nervös över det. :)
  • MissPin

Har börjat blöda! Vet inte vart jag ska ta vägen, så himla rädd. Ska till barnmorskan imorgon, får väl tvinga henne att kolla om det finns hjärtljud eller något.

• MissPin

Är i vecka 13+0 idag, känns så sent för ett missfall! Men mina missfall har alltid börjat med lite blod. :(

• MissPin

Det är gammalt blod, så inget färskt än i alla fall. Vi hade sex första gången den här graviditeten i förrgår, kanske kan va blod från det? Åh jag vägrar få missfall! Ska till barnmorskan klockan 9 imorgon, något måste hon ju göra åt min oro!

• Roxybe
    MissPin skrev 2015-05-26 15:05:04 följande:

Det är gammalt blod, så inget färskt än i alla fall. Vi hade sex första gången den här graviditeten i förrgår, kanske kan va blod från det? Åh jag vägrar få missfall! Ska till barnmorskan klockan 9 imorgon, något måste hon ju göra åt min oro!

Skönt med tid så snabbt, hoppas allt är som det ska!
Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!