• HCS

Vi med BF i slutet av nov/början av dec!

Då det är väldigt många i novembertrådarna startar jag en mindre grupp och hoppas någon hänger på!

Själv har jag BF 29/11. Väntar nu fjärde barnet, har tre pojkar sen tidigare på 9, 7 och 1 år. 

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-02 14:22
    BF-lista

23/11 - Fairytale01 / Vellinge / Sjätte barnet
    24/11 - Miaomiao / / Tredje barnet
    24/11 - CeElSu / / Första barnet
    24/11 - eihr / Svedala / Första barnet
    25/11 - EJai / Göteborg / Fjärde barnet
    26/11 - fridilie / / Första barnet
    26/11 - frida1991 / Jönköping / Första barnet
    26/11 - Kiesha / Norra Sverige / Första barnet
    27/11 - LindaM / / Femte barnet
    27/11 - Spjutt / Östrelen / Andra barnet
    27/11 - ELG / / Andra barnet
    28/11 - Knoppen234 / / Första barnet
    28/11 - Thegiirl / Göteborg / Andra barnet
    28/11 - Carrot90 / / Första barnet
    28/11 - NatalieWB / /Första barnet
    29/11 - Mikaela90 / / Andra barnet
    29/11 - MelinaG / Köpenhamn / Första barnet
    29/11 - Knasen85
    29/11 - MissPin / / Andra barnet
    29/11 - längtar985 / / Första barnet
    29/11 - Roxybe / Västerås / Andra barnet
    30/11 - Nimmi /Göteborg / Tredje barnet
    30/11 - miela33 / / Andra barnet
    1/12 - syskon1981 / / Fjärde barnet
    3/12 - LilaLove / / Första barnet
    3/12 - Nisse88 / / Andra barnet
    3/12 - aeberg / Göteborg / Tredje barnet
    ? - Globertrotter90 / Barcelona-Göteborg / Första barnet
    4/12 - Denisevictoria / Helsingborg / Första barnet
    4/12 - Johanna90 / Malmö / första barnet
    5/12 - Knasbollen81 / Uppsala / Andra barnet
    6/12 - MuM2girls / södra Östergötland / fjärde barnet
    6/12 - Nikki06 / Kalmar / Första barnet

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-05 12:24
    Lämnar nu tråden då jag fått ett tidigt mf. Lycka till alla!! <3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 17:58
    Plussade igen på Äl+9 den 4 maj.
    Nytt BF blir 15/1-2016
  • Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!
  • MissPin
    Thegiirl skrev 2015-05-25 14:33:07 följande:

Tyvärr missfall smile4.gif blir 2 lugnare månader nu med flytt,midsommarfirande o kalas innan vi försöker igen.

Önskar all lycka till er alla <3

Vad tråkigt! :( hoppas det tar sig snabbt igen och går bra. Lycka till!
  • JJ15

Tyvärr missfall blir 2 lugnare månader nu med flytt,midsommarfirande o kalas innan vi försöker igen.

Beklagar! Styrkekramar till er <3
  • flislis

Tyvärr missfall blir 2 lugnare månader nu med flytt,midsommarfirande o kalas innan vi försöker igen.

Vad ledsamt! Men då var det nog inte menat denna gången... Hoppas det går bättre nästa gång!
  • Roxybe

Tyvärr missfall smile4.gif blir 2 lugnare månader nu med flytt,midsommarfirande o kalas innan vi försöker igen.

Mycket tråkigt att höra, trevlig sommar och hoppas att ni har ett plus innan den är slut!
  • annelielind

Nu är jag så orolig så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Fick vid fyra tiden idag så otroligt ont i magen, fick lägga mig i soffan, tårarna sprutade. Kändes som världens förlossnings värk. Höll i sig i ungefär 20-30 minuter. Därefter har jag haft värk i ländryggen och har fortfarande ont men det är hanterbart. Jag blöder inte men det känns konstigt. Vad hade ni andra gjort? Det hör ju till att jag har 5 pojkar sen tidigare och är alltid hemma själv på eftermiddagarna med dom då pappan jobbar kväll. Blir ju inte mycket vila för min del, kan det helt enkelt vara att jag överanstränger mig eller vad tror ni. Skulle verkligen behöva era tankar. Hade ju ett MA I december så jag är verkligen jätte orolig nu.

• Miaomiao
    annelielind skrev 2015-05-25 19:38:09 följande:

Nu är jag så orolig så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Fick vid fyra tiden idag så otroligt ont i magen, fick lägga mig i soffan, tårarna sprutade. Kändes som världens förlossnings värk. Höll i sig i ungefär 20-30 minuter. Därefter har jag haft värk i ländryggen och har fortfarande ont men det är hanterbart. Jag blöder inte men det känns konstigt. Vad hade ni andra gjort? Det hör ju till att jag har 5 pojkar sen tidigare och är alltid hemma själv på eftermiddagarna med dom då pappan jobbar kväll. Blir ju inte mycket vila för min del, kan det helt enkelt vara att jag överanstränger mig eller vad tror ni. Skulle verkligen behöva era tankar. Hade ju ett MA I december så jag är verkligen jätte orolig nu.

Åk och kolla upp att allt är bra imorgon. Är det inget blod så borde det inte vara någon fara. MA gör inte ont, så det borde inte vara det. Kram!
  • MissPin
    annelielind skrev 2015-05-25 19:38:09 följande:

Försök ta det så lugnt som det bara går. Det kan vara att du överansträngt dig. Jag hade med väldigt ont här om dagen, har tagit det lugnt sen dess och det känns bra. Tror inte du behöver oroa dig!
  • MissPin

När jag ligger ner på rygg nu så känner jag en liten bula långt ner på magen, så mysigt! Åh vad jag hoppas att allt är bra där inne :)

• Miaomiao

Här växer magen jättemycket. På kvällar ser jag höggravid ut så nu är det luftiga kläder som gäller. Undrar om folk kommer att börja misstänka snart. V15 imorgon men vi vill inte berätta än. Berättar efter RUL, eller helst efter sommarledigheten. Bara ett par vänner och föräldrarna vet nu.

• annelielind
    MissPin skrev 2015-05-25 20:14:41 följande:

Försök ta det så lugnt som det bara går. Det kan vara att du överansträngt dig. Jag hade med väldigt ont här om dagen, har tagit det lugnt sen dess och det känns bra. Tror inte du behöver oroa dig!

Tack jag har sökt min barnmorska så hon ska ringa mig imorgon. Kanske får komma in å lyssna på hjärtljudet om jag har tur. Hoppas hoppas verkligen att det finns ett hjärtljud att hitta.
Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!