BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
PLUS +++++++ idag
Så lycklig
Vi var dock inte överens hur vi skulle räkna veckor och dagar
ägglossning 8 april
insättning 14 april (5 dagars)
hon sa v 4+2
jag tycker 4+5
BF slutet på dec / början på jan
Hej! Ny i tråden. BF 2a barnet kring jul 2015. Bor i Lund om nån därikring vill följas åt?
Har inte börjat må illa än men det kommer nog snart :)
Ha det gott!
Nära mitt! Oj vad roligt! Var inte beredd på känslan av ensamhet, har ju goda vänner och sambo, men ingen som riktigt förstår. 26-24, ingen åldersskillnad ;)
Jaa, detta är vårt första barn, inte planerat... Hade varit kul att följas åt! :)
Idag är ingen bra dag. Gick hem från jobbet pga hemskt illamående (jobbar på förskola).
Någon här som har erfarenhet av Postafen?
Vad skönt, kanske något jag ska testa då.
Men blir inte jätte trött av den? Har hört vissa som säger att det är som att ta en sömntablett och det fungerar ju inte riktigt när man ska jobba :p
Vad skönt, kanske något jag ska testa då.
Men blir inte jätte trött av den? Har hört vissa som säger att det är som att ta en sömntablett och det fungerar ju inte riktigt när man ska jobba :p
Bor strax utanför stockholm!
Känner att det är svårt att prata med mina vänner om detta då de flesta knappt flyttat hemifrån och inte alls är på samma nivå som jag och min sambo
Har läst allas inlägg här och skänker alla mina varmaste tankar till er som går i orostankar. Men måste få fråga... är jag den enda här som inte konstant oroar mig för missfall? Jag har bestämt mig för att njuta utav denna tid (njuta av det man kan mellan alla kräkningar och könsloutbrott) men inte oroa mig i onödan, för det framkallar så mycket stress som kroppen verkligen inte behöver nu.