BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Haha jo jag försöker bara glädjas åt bebisen, bröt ihop igår, men alla hormoner spökar också, så gråter för minsta lilla.
Jag har bytt arbete denna vecka ut, så andra sysslor i två dagar, sen blir det sjukskrivning en vecka till 2 veckor åt gången, och hoppas detta läger sig snabbt!
Jag har varit rätt lugn men nu kommer oron att det inte finns något tickande hjärta på ul som inte är förens om 5-6 veckor på kub.
Är det lätt att få ett tidigt vul i vecka 8 ca?
Vad kostar det?
Jag har ätit mycket medicin i mitt liv och har senaste året genomgått en hemsk medicin utsättning så har inte alls mått bra i min kropp. Därför är jag extra orolig att något i min kropp inte varit i fas när jag blivit gravid m.m
Jag har varit rätt lugn men nu kommer oron att det inte finns något tickande hjärta på ul som inte är förens om 5-6 veckor på kub.
Vad kostar det?
Jag har ätit mycket medicin i mitt liv och har senaste året genomgått en hemsk medicin utsättning så har inte alls mått bra i min kropp. Därför är jag extra orolig att något i min kropp inte varit i fas när jag blivit gravid m.m
Vad kostar det?
Idag är de jobbigt. Har känslorna utanpå, blir tårögd för ingenting! Kräktes av att ha tandborsten i munnen. Kissnödig som rackarn. Å trött, trött trött trött!!!
Har läst allas inlägg här och skänker alla mina varmaste tankar till er som går i orostankar. Men måste få fråga... är jag den enda här som inte konstant oroar mig för missfall? Jag har bestämt mig för att njuta utav denna tid (njuta av det man kan mellan alla kräkningar och könsloutbrott) men inte oroa mig i onödan, för det framkallar så mycket stress som kroppen verkligen inte behöver nu.
Priser och om du får göra vul v 8 beror på landsting och om du har något särskilt med medicinerna som orsakar oro.
Jag har gjort vul på gynakuten förra v och har inplanerat vul hos min barnmorska på måndag eftersom jag har MA och ett sent avbrytande i v 23. Detta är kostnadsfritt för mig. Kommer ha täta kontroller i v 10, 12, 15, 18 och 20 inbokad redan nu.
Prata med din bm om dina mediciner om de kan påverka fostret.
Privatgyn kan du boka själv och betala som läkarvård.
Hej på er alla,
äntligen hittade jag en grupp som passar mig. Väntar andra barnet 22/12 efter två och ett halvt års försök. Kul att se att det är fler från Malmö här.
Det där med oro är hemskt. Brottas själv med att varannan dag känna mig någorlunda gravid för att andra dagen inte känna något alls. Blir tokig på det ibland.
Har läst allas inlägg här och skänker alla mina varmaste tankar till er som går i orostankar. Men måste få fråga... är jag den enda här som inte konstant oroar mig för missfall? Jag har bestämt mig för att njuta utav denna tid (njuta av det man kan mellan alla kräkningar och könsloutbrott) men inte oroa mig i onödan, för det framkallar så mycket stress som kroppen verkligen inte behöver nu.