• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Elin87

Köpte armband på Apoteket i förrgår och igår funkade det bra. Spydde 1 gång bara på jobbet. Men idag.... Spytt 4-5 gånger redan! Får nog prova nått annat och se. Går inte att knappt kunna arbeta utan måste spendera mycket tid på toaletten, folk kommer nog snart börja lista ut vad som händer :P

• Lizzie09
    TessOphira skrev 2015-04-29 09:52:52 följande:

Har läst allas inlägg här och skänker alla mina varmaste tankar till er som går i orostankar. Men måste få fråga... är jag den enda här som inte konstant oroar mig för missfall? Jag har bestämt mig för att njuta utav denna tid (njuta av det man kan mellan alla kräkningar och könsloutbrott) men inte oroa mig i onödan, för det framkallar så mycket stress som kroppen verkligen inte behöver nu.

Jag känner mig faktiskt rätt lugn också. Jag tänker att skulle det bli missfall så var det förmodligen något som inte stod rätt till med den lilla. Har en väldigt lugn och harmonisk känsla i kroppen och en känsla av att allt kommer gå jättebra, så jag väljer att lyssna på den känslan :)
  • kaftan
    Honsomvill skrev 2015-04-27 15:05:42 följande:

Om jag bott i Göteborg så :( Vill också träffa någon som är i samma sits, då jag inte heller känner någon som är gravid.

- var bor du? Har sambo och fina vänner, men känner mig ensam, eftersom ingen kan veta hur det känns - om de inte varit med om det....
  • kaftan
    evve88 skrev 2015-04-27 16:14:14 följande:

Jag har just nu beräknad BF 4 dec :) känner inte heller någon som ska ha barn nu eller någon som planerar så känner mig skit ensam :p bor utanför Gbg :) är dock 26 :)

Är det första barnet?

Nära mitt! Oj vad roligt! Var inte beredd på känslan av ensamhet, har ju goda vänner och sambo, men ingen som riktigt förstår. 26-24, ingen åldersskillnad ;)

Jaa, detta är vårt första barn, inte planerat... Hade varit kul att följas åt! :)
  • sosso08

Idag är ingen bra dag. Gick hem från jobbet pga hemskt illamående (jobbar på förskola).

Någon här som har erfarenhet av Postafen?

• Honsomvill
    kaftan skrev 2015-04-29 10:41:50 följande:
    - var bor du? Har sambo och fina vänner, men känner mig ensam, eftersom ingen kan veta hur det känns - om de inte varit med om det....
    Bor strax utanför stockholm!

Känner att det är svårt att prata med mina vänner om detta då de flesta knappt flyttat hemifrån och inte alls är på samma nivå som jag och min sambo
  • Honsomvill

Jag tycker att det känns som att mina symtom har försvunnit.. Eller iaf minskat en heeel del. Vad kan detta bero på?

• Pyret 85

Oro har jag men försöker att ignorera. Försöker också tänka att: bebis kommer när tiden är inne. Och i annat fall blir det mf igen. Men efter tredje mf är det svårt att inte oroa sig. Tar en dag i sänder.

Haft halsfluss i veckan så har varit hemma måndag och tisdag från jobb och har inte haft alls ont i ryggen. Idag däremot har jag ont igen (på jobb idag) och ser ju ett tydligt samband. Försöker att inte lyfta så mkt men svårt när man jobbar med de allra minsta barnen. Kräks varje morgon efter att jag gått upp också sen 3-4 dagar tillbaka.

• Beya

Är det bara jag som är supertäppt i näsan om nätterna? vet inte vad jag ska ta, vågar inte ta något med cortison även om jag tror jag skulle behöva det. Kör med koksalt och dubbla kuddar men det hjälper inte...

• Hemlig78

PLUS +++++++ idag

Så lycklig
    Vi var dock inte överens hur vi skulle räkna veckor och dagar

ägglossning 8 april
    insättning 14 april (5 dagars)

hon sa v 4+2
    jag tycker 4+5

BF slutet på dec / början på jan

Svar på tråden BF december 2015 :-)