• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • MammasWilda

Hej. Imorgon går jag in i v 6+0. Har lyckats bli gravida på vårt 4e ivf-försök så hoppas detta går vägen.

Beräknad 21/12

• BowserSchnauzer
    MammasWilda skrev 2015-04-27 22:48:35 följande:

Hej. Imorgon går jag in i v 6+0. Har lyckats bli gravida på vårt 4e ivf-försök så hoppas detta går vägen.

Beräknad 21/12

Grattis! Välkommen :)
  • skakan

Jag hoppar in i den här tråden jag med :) jag är i vecka 4+5 och har BF 31 december. Har sedan tidigare en dotter på 1.5 år.

• Anniiica
    BowserSchnauzer skrev 2015-04-27 20:31:10 följande:
    Jag tycker inte magen syns särskilt mycket dagtid men svullnar upp rejält på kvällen (tarmar antar jag). Börjar kännas lite obekvämt att knäppa jeansen ibland dock. 7+2 idag.

Hur tänker ni andra med garderobsanpassning? Jag hoppas kunna klara mig ett tag, till sommaren kan man ju ha mycket klänning och leggings också :)
    Jag gick ner 10kg precis innan jag blev gravid, så förhoppningsvis kan jag ha mina gamla kläder tills sommarn kommer med sin värme:)

Grattis alla nya!!
  • Me Is Mommy
    PrinsessanNova13 skrev 2015-04-26 02:53:30 följande:

Grattis :)

Hur gamla är dina andra barn?

Tack så mycket.

7, 3, och 15 månader :)
  • MariaHK

Va kul att det är fler än mig som har bf 30/12 undrar om man får barn då eller om det blir januari... Mitt första barn är så glaaad ????????

• Beya
    Dakine skrev 2015-04-27 20:28:25 följande:
    Läkaren bara gav mig 3 bilder :)
    Åh vilken lyx! vad roligt och skönt att allt såg så bra ut

Nu har även jag börjat må illa... måste äta heeela tiden för att inte må illa. Har redan gått upp 3,5kg :(
Svar på tråden BF december 2015 :-)