BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Hej på er!
Jag hoppar in här
Är beräknad den 3/12 efter ett nytt ultraljud men det kan ju komma att ändras mer längre fram
Hej, har läst era inlägg ett tag. Jag är själv gravid i vecka 6+4, men nästan alla ni verkar ju må så himla dåligt, jätte illamående och kräks. Själv mår jag lite illa ibland, sen är de bara tunga bröst. Annars är de lugnt. Finns ju många som mår bra under graviditeten men man blir så orolig när alla ni mår jättedåligt. Man tror ju att de är något fel på ens graviditet då. Förra gången mådde Jag helt okej, mådde rätt illa då men aldrig att jag behövde spy, de blev ett MA i vecka 10+1. Så man är orolig att eftersom man knappt har symptom att de är något som är fel. Får ju inget vul gratis här i Skåne. Inte förrän vanliga ul v19.
Du ska inte behöva känna dåligt samvete för att du inte berättat!
Vem som helst kan få krångel med "magen" och var hemma och ta hand om DIG i lugn och ro <3
Det dåliga samvetet,hormoner och en massa tankar tillsammans gör att du säkerligen mår ännu mer illa !
Så länge du kan vara sjukskriven utan läkarintyg är det ju lugnt :)
Så luktkänslig jag blivit. Min kollega gjorde någon fil-kryddblandning att måla med tillsammans med barnen och den lukten satt i under hela dagen och jag kräktes nästan. Fick öppna fönsterna. Annars har illamåendet hållit sig rätt så i schack idag, kräktes en gång när jag gick upp en och en gång när jag kom till jobbet.
Nu har vi fått se ett tickande hjärta på ultraljudet i v 7+6 och är så lättad!! Vilka har ni berättat för? Har ni berättat för era föräldrar?
Igår var jag till MVC på första besöket.. Lämnade dom "vanliga" proverna. Idag ringde BM och sa att jag måste gå å lämna nya prover för att TSH var förhöjt. Ska gå på fredag och ta nytt TSH och TPO-antikroppar..
Någon som varit med om detta?
Nu har vi fått se ett tickande hjärta på ultraljudet i v 7+6 och är så lättad!! Vilka har ni berättat för? Har ni berättat för era föräldrar?