• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Pyret 85
    bebba83 skrev 2015-05-07 20:42:10 följande:
    Får ni inget tidigare där ni bor? Jag får mitt i vecka 12...konstigt (och dåligt!) Att de e så olika!
    Här får vi heller inget förrän v.18. Men jag tog kontakt med privat gyn pga mina mf och det är därför jag ska göra vul.
  • bebba83
    Pyret 85 skrev 2015-05-07 21:39:36 följande:

Här får vi heller inget förrän v.18. Men jag tog kontakt med privat gyn pga mina mf och det är därför jag ska göra vul.

Det gjorde du helt rätt i

Fy vad hemskt att man ska behöva vänta så länge annars!
  • Pyret 85

Haft två tråkiga drömmar i natt. I den ena hade jag börjat blöda och i den andra gjorde jag vul och då hade där aldrig varit något foster. Hua hoppas inga sanndrömmar!!

• JJ15

Jag mår också jättedåligt och spyr varje dag. Igår var jag in för dropp och prover, alla andra värden var bra men urinprovet visade att jag inte får i mig tillräckligt mycket näring åt mig själv. Ska dock inte va någon fara för lillen. Är i v.9+6. Hoppas, önskar och ber att illamåendet lättar i v.12!

• Pyret 85
    JJ15 skrev 2015-05-08 06:36:51 följande:

Jag mår också jättedåligt och spyr varje dag. Igår var jag in för dropp och prover, alla andra värden var bra men urinprovet visade att jag inte får i mig tillräckligt mycket näring åt mig själv. Ska dock inte va någon fara för lillen. Är i v.9+6. Hoppas, önskar och ber att illamåendet lättar i v.12!

usch. Tur jag bara har ett lätt illamående.
  • DrDonna
    Pyret 85 skrev 2015-05-08 06:27:05 följande:

Haft två tråkiga drömmar i natt. I den ena hade jag börjat blöda och i den andra gjorde jag vul och då hade där aldrig varit något foster. Hua hoppas inga sanndrömmar!!

Nä det låter som sånt man drömmer för o hantera sin oro! Själv drömde jag att jag hade världens lättaste förlossning och sen frågade jag min man om könet o då sa han "oj det glömde jag kolla" :)

Är det bara jag som blir väldigt pilsk när jag är gravid och drömmer mkt heta drömmar? Förra grav kom jag i sömnen för första ggn ever....
  • Beya
    Snobi skrev 2015-05-08 08:52:38 följande:

Allt såg bra ut på vul idag. Så himla skönt!

Åh va härligt! kan du pusta ut lite nu då
  • Beya
    DrDonna skrev 2015-05-08 09:10:36 följande:
    Nä det låter som sånt man drömmer för o hantera sin oro! Själv drömde jag att jag hade världens lättaste förlossning och sen frågade jag min man om könet o då sa han "oj det glömde jag kolla" :)

Är det bara jag som blir väldigt pilsk när jag är gravid och drömmer mkt heta drömmar? Förra grav kom jag i sömnen för första ggn ever....
    Jo det hände mig också för någon vecka sedan :-P
  • Snobi
    Beya skrev 2015-05-08 09:59:35 följande:

Åh va härligt! kan du pusta ut lite nu då

Hoppas det jag försökte få honom att säga att missfallsrisken är lägre nu men han svarade bara att de brukar säga att risken minskar efter v 12. Men men.. får väl ta till mig av vad andras gyn har sagt
Svar på tråden BF december 2015 :-)