BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Här får vi heller inget förrän v.18. Men jag tog kontakt med privat gyn pga mina mf och det är därför jag ska göra vul.
Haft två tråkiga drömmar i natt. I den ena hade jag börjat blöda och i den andra gjorde jag vul och då hade där aldrig varit något foster. Hua hoppas inga sanndrömmar!!
Jag mår också jättedåligt och spyr varje dag. Igår var jag in för dropp och prover, alla andra värden var bra men urinprovet visade att jag inte får i mig tillräckligt mycket näring åt mig själv. Ska dock inte va någon fara för lillen. Är i v.9+6. Hoppas, önskar och ber att illamåendet lättar i v.12!
Jag mår också jättedåligt och spyr varje dag. Igår var jag in för dropp och prover, alla andra värden var bra men urinprovet visade att jag inte får i mig tillräckligt mycket näring åt mig själv. Ska dock inte va någon fara för lillen. Är i v.9+6. Hoppas, önskar och ber att illamåendet lättar i v.12!
Allt såg bra ut på vul idag. Så himla skönt!
Haft två tråkiga drömmar i natt. I den ena hade jag börjat blöda och i den andra gjorde jag vul och då hade där aldrig varit något foster. Hua hoppas inga sanndrömmar!!
Allt såg bra ut på vul idag. Så himla skönt!
Åh va härligt! kan du pusta ut lite nu då