BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Tjejer e det nån mer som har symptom som försvunnit? Vaknade imorse och magen var platt, brösten krympt och ömmar inte längre och illamåendet som bortblåst! Vet inte vad jag ska tro:( har hört om spökveckor. ..nån som vart med om detta? Blir lite nervös efter nyligen haft mf.... e 9+3 idag...
Idag är första bra dagen på länge!
Vaknade 07:00 imorse åt frukost och somnade om till 10:00!! Har inte hänt sen innan jag blev gravid.
Har även vart ute på 1 timmes promenad redan, annars har jag knappt kommit från soffan innan 15:00 utan att må dåligt!
Skönt att dessa dagar finns också!
Ha en trevlig helg alla!
Ja det finns spökveckor o spökdagar, hände mig ca v 6-7 åkte in men det såg bra ut, dock fick jag missfall i v 9.
Nu har jag knappt några symptom o är i v 6 , har inte haft det alls fram tills nu.( Inget nu heller)
Tjejer e det nån mer som har symptom som försvunnit? Vaknade imorse och magen var platt, brösten krympt och ömmar inte längre och illamåendet som bortblåst! Vet inte vad jag ska tro:( har hört om spökveckor. ..nån som vart med om detta? Blir lite nervös efter nyligen haft mf.... e 9+3 idag...
Är de en medicin man inte kan äta när man är gravid alltså?
Många mediciner fungerar trots att man är gravid.....
Såg att det var en antidepp medicin,är det mot nedstämdhet du äter den?
Det är inte lätt att sluta och alla dessa hormoner som far runt!
Även du ska ju må bra eller hur <3
Vore jag dig skulle jag ringa och be om en akut läkartid på vårdcentralen eller hos den behandlande läkaren och diskutera detta!
En vän till mig åt en antidepp medicin som hon slutade med när hon blev gravid,trots att det INTE var ett måste....
Hon mådde hemskt dåligt och det var inte kul att se henne må så där :(
Usch lider med dig och hoppas verkligen att du har förstående människor omkring dig <3
Hu, är ett riktigt hormonmonster idag! Min stackars sambo har det inte lätt idag, haha!
Vill bara säga tack alla för alla svar! Åkte upp till akuten inatt efter jobbet vid kl två och kom precis hem men det var värt varenda minut. Trots att alla symptom försvunnit och testet va jättesvagt och att jag har haft ont i ljumskarna och hon på kvinnokliniken trodde bebisen va död så fick jag nyss se en livs levande liten bebis med ett hjärta som slog jättefint! Har gråtit i flerq dagar och bara väntat på att få börja blöda men bebis såg jättebra ut och va ungefär i v 8 som jag också trodde! Nu kan jag sova gott
Vill bara säga tack alla för alla svar! Åkte upp till akuten inatt efter jobbet vid kl två och kom precis hem men det var värt varenda minut. Trots att alla symptom försvunnit och testet va jättesvagt och att jag har haft ont i ljumskarna och hon på kvinnokliniken trodde bebisen va död så fick jag nyss se en livs levande liten bebis med ett hjärta som slog jättefint! Har gråtit i flerq dagar och bara väntat på att få börja blöda men bebis såg jättebra ut och va ungefär i v 8 som jag också trodde! Nu kan jag sova gott
Hade ungefär samma som dig, dom sa till mig också att det förmodligen var ett missfall på gång.. Så gick också bara och väntade, hemskt!!! Men fick också se ett litet hjärta ticka, helt underbar känsla! Så skönt för dig att allt såg bra ut och att hjärtat tickade på :)