• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • JJ15

Vi har nästs ultra sista juli, kommer att vara i v. 21+4 då och det är motsvarande till RUL i sverige.

Som tur är händer en massa under denna månad så tiden kommer att gå fort. Men funderat dagligen på hur jag ska orka vänta ända tills dess. :) vi kmr inte ta reda på kön, har vart bestämt sen första början men är såå otroligt nyfiken! :)

• modernu

Jag var till tandläkaren i v 5-6 och ville inte göra rtg. Det är låg dos men eftersom det var en rutinkoll tyckte jag det var onödigt. Förkläde hjälper inte, strålningen går mestadels genom kroppen innanför förklädet. Men dosen är som sagt låg, så har man gjort det behöver man inte ga sån ångest..

Jag har rul 17/7, tror det är v 18+2.

Jag undrar om jag ändå känner lite rörelser ibland... Det är ju svårt att säkert veta. Hoppas det blir tydligare snart, förra gången kände jag v 17+4, idag v 15+6.

• nikki06

Jag har rul imorgon då jag ska åka bort nästa vecka och veckan efter, så kommer va redan i 17+4. Hoppas de kan se allt!

• velvet

Jag har RUL om ca 1,5 vecka, är då i vecka 18+0. Det är ganska standard att göra runt 17+0 - 19+0 va?

• nikki06
    velvet skrev 2015-07-01 07:05:48 följande:

Jag har RUL om ca 1,5 vecka, är då i vecka 18+0. Det är ganska standard att göra runt 17+0 - 19+0 va?

Tror de vill göra det helst efter 18 fullgågna veckor, för till mig va de lite skeptiska men jag ville gärna inte vänta till v 21 :)
  • Beya
    nikki06 skrev 2015-06-30 21:51:39 följande:

Jag har rul imorgon då jag ska åka bort nästa vecka och veckan efter, så kommer va redan i 17+4. Hoppas de kan se allt!

Vad spännande ???? du får berätta allt här sedan ????
  • PlusLängtan

Jag ska på RUL den 14/7. Kommer då att vara i 18+4.

Ska bli så spännande. Jag har ju inte känt något fladder eller så som flera andra har gjort. Så ska bli mysigt att se bebis :)

Vi tror att vi vill veta kön, men har inte helt bestämt oss... Vi har nästan 2 veckor på oss att bestämma det iaf.

När vi har varit där och sett att bebis mår bra så kommer vi att berätta, än så länge vet bara ett fåtal personer.

Ska bli skönt. Jag längtar....

• evve88

Har RUL 9 juli och är 19+0 då :) har inte heller kännt fladder så är såååå nyfiken på att få se honom, kan knappt bärga mig :) men magen har växt rejält så antar att han växer i alla fall :p

• velvet

TessOphira - Oj, visste inte att dom kunde se allt dom ska se så tidigt! Men om dom har bokat in dig i den veckan så kan de självklart det! :) Spännande!

Svar på tråden BF december 2015 :-)