• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • laluna

Dagens asgarv så tårarna spruta va när jag försökte klämma mig in i förra årets bikiniöverdel ???? blir till att åka till stranden i sportbh idag ????

• Dakine

Jag har RUL på tisdag och vi tänkte göra det offentligt då. Nu vet de närmaste redan och även en del andra eftersom min mage absolut inte går att dölja längre och jag går redan som en kärring pga foglossning ;)

• Beya

Dakine: Fin du är liknar min mage så nej den går inte att dölja

Ska på ultraljud idag, nervös och glad är jag

• JJ15
    Dakine skrev 2015-07-02 09:47:42 följande:

Jag har RUL på tisdag och vi tänkte göra det offentligt då. Nu vet de närmaste redan och även en del andra eftersom min mage absolut inte går att dölja längre och jag går redan som en kärring pga foglossning ;)

Riktigt fin mage! :) håller tummarna att rul går bra för er!
  • Snobi

Skönt att se/höra att det är fler som inte kan dölja magen. Jag tänkte vara hemlig på jobbet till efter rul nästa vecka, men det var flera som avslöjade mig trots löst sittande kläder och indragen mage... så nu klär jag mig som vanligt (fast med mammabyxor) och blir gratulerad till höger och vänster ;)

Har förresten inte varit så aktiv på ett tag eftersom vi har varit utomlands i två veckor. Superhärligt!

• villvillvill

Jag har RUL den 21juli då är jag 17+6

Vi håller de hemligt. Vet inte när vi skall offentliggöra det hela. Min familj vet plus min chef annars igen.
    Dock tycker jag de är jobbigt att gå å "gömma" sig jämt

• SsJj

Har varit barnvakt idag till två av flickornas kompisar. Skulle vid ett tillfälle hjälpa den stora pojken ner från en klätterställning och kände att det gjorde ont i liksom i vecket mellan skrevet och låret. Nu ett par timmar senare kan jag knappt gå för det hugger nått enormt på båda sidor om könet ner mot låren till och det bara strålar smärta.

Vilken förklaring alltså. Haha. Undra om jag har sträckt något eller om det är typ foglossning.. :( Ska helt klart ta det lugnt med tunga lyft i fortsättningen iaf...

19+2 kommer jag vara i vid RUL i augusti. Kommer inte "göra det offentligt" utan min familj vet och förmodligen sambons också snart sen om någon frågar eller man träffar folk (det syns klart och tydligt) så får dom såklart veta. Nu orkar jag inte hålla det hemligt längre men det är inget jag skriver ut eller så..

• evve88

Min går inte heller att dölja :p men ändå vågar folk knappt fråga :p
  • gällka88

Vilka fina magar! Jag ser bara tjock ut.. Alltså som tidigare!! :(
    Börjar tro att de inte är nån plutt där inne!

Svar på tråden BF december 2015 :-)