BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Ardagan: Så tråkigt att höra! Beklagar verkligen. Lycka till nästa gång, när ni orkar försöka igen!
ardagan: Vilken sorlig och hemsk upplevelse. Men skönt ändå att det upptäcktes så pass tidigt. All lycka till er i framtiden! Styrkekram <3
Hur gör ni med storasyskon? Mina två pojkar har hittills sovit med oss 2 1/2 och 1 1/2 år. Men det är ohållbart att de sover där med en till bebis, så nu i slutet av månaden blir det att åka till Ikea och hitta nya sängar till dom! Hoppas det kommer gå smärtfritt att fösa in dom på sitt eget rum!
moruri - Vår dotter på 3,5 sover nästan alltid med oss (hon sommar dock lätt i sin egen säng) men vi har köpt en ny säng till henne och planerar att "fasa" över henne dit tills bebis kommer. Det lär inte bli helt smärtfritt, för varken henne eller mig (älskar att ha henne mellan oss när vi sover).
Velvet: ja, usch, älskar att ligga och snosa bredvid dom, men 5 pers i vårt lilla sovrum, haha kommer inte finnas någon luft alls. Vi har en 180 com säng sedan en liten växasäng på sidan av som ena gossen sover i. Var först inne på en till likadan växasäng, men de passar upp till 4 år typ, så det känns ju inte lönt.
Hej :)
Smiter in här med mitt andra inlägg någonsin på Fl :)
Väntar mitt första barn (jag som ALDRIG skulle ha några) så det är ett litet "misstag" men ack så välkommet även om jag får ställa in mig på att bli ensam förälder :)
Var på KUB i onsdags och allt såg fint ut, livlig liten krabat där inne och kan knappt bärga mig tills jag faktiskt kan KÄNNA den rumla runt :) :)
Kan absolut INGENTING om barn så försöker nu lära mig så mycket som möjligt...
Bf beräknad 30/12-15
Ensamstående1980; Välkommen och grattis!
Åh vad jag längtar tills jag får se min lilla där inne också! Bara 9 dagar kvar nu :)
Tack PlusLängtan :)
Spännande resa detta! Längtar just nu till mitt Rul den 3/8, om jag inte har helt fel för mig så kanske man kan få veta vem det är som bor där inne då också? :)