BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Bara o hänga på tycker jag! Datumet spelar väl inte så stor roll! :)
Alltså nej jag tycker inte man ska ta det 100% säkert med könet. Det var troligtvis en pojke när jag väntade första flickan. Inget jag tog till mig tack o lov utan körde på neutralt och ut kom en tjej. Andra sa dom en tjej och det stämde ju. Idag var hon inte 100% säker på att det var en tjej men där var ingen pung och snopp idag iaf. En tjejkompis berättade igår att en tjej hon kände fick en flicka när dom sagt pojke på RUL.. :) Det kan alltså blir galet!
Vart bor ni alla förresten?
Bor en liten bit söder om Kungsbacka. :)
När man får reda på på rul att det är en flicka eller pojk. Hur säker kan man va på att det stämmer? Jag tog inte reda på det med sonen men denna gång frågade vi och bm sa att det är en flicka. Och om det är en pojke gömmer han snoppen väl.
Kan man ta ut i förskott att det är en flicka då?
Min bm sa att det är en flicka. Hon sa inget om att det inte är 100% säkert. Kanske för att hon visade upp sig så fint, stretade rejält o där var ingen snopp eller pung:)
Hade varit jobbigt om hon sagt att hon var osäker eftersom man ställer in sig o köper saker.
Bor själv i Upplands Väsby norr om Sthlm.
När jag väntade min 3åriga dotter va vi ett gäng från hela Sverige som följde varann, så mysigt och vi har fortfarande superbra kontakt.