BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Vi behöver syskonvagn men är helt förvirrad av vilken man ska välja.. gillar inte bugaboo så den går bort, måste vara individuellt vändbara sittdelar, stora svängbara hjul och inte för liten liggyta i sittdelen då dottern är lång. Hrmm...
Tänkte kolla om någon har bättre koll på foglossning än vad jag har. Förra graviditeten så kände jag typ ingenting men denna tycker jag mig ha ont i blygdbenet (tror att det är det iaf), är det foglossning? Måste det bli värre? :(
Tänkte kolla om någon har bättre koll på foglossning än vad jag har. Förra graviditeten så kände jag typ ingenting men denna tycker jag mig ha ont i blygdbenet (tror att det är det iaf), är det foglossning? Måste det bli värre? :(
Lite namninspiration kanske vi kan ha? :)
Mina topp tre namn är nu:
Hector
Giovanny
Figaro
Ferdinand och Douglas heter bröderna!
Lite namninspiration kanske vi kan ha? :)
Mina topp tre namn är nu:
Hector
Giovanny
Figaro
Ferdinand och Douglas heter bröderna!
Velvet:
Vi har valt ett var av mellannamnen (men varit överens/accepterat varandras). Denna gång är det svårare..
Ikem Ferdinand Nikolai & Ezennia Douglas Carmelo, är deras fulla namn. Ikem och Ezennia kommer från hans land. Så denna gosse ska också få ett igbo-namn.
Era namn var verkligen också superfina!
Ånej, stackars dig! Har du fått någon hjälp? Finns det ens någonting att göra? :(
Hoppas att det inte blir värre för någon av oss.
Velvet:
Vi har valt ett var av mellannamnen (men varit överens/accepterat varandras). Denna gång är det svårare..
Ikem Ferdinand Nikolai & Ezennia Douglas Carmelo, är deras fulla namn. Ikem och Ezennia kommer från hans land. Så denna gosse ska också få ett igbo-namn.
Era namn var verkligen också superfina!