BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Jag tycker alla kan få önska kön bäst de vill till sina egna barn, men jag blir jäkligt irriterad när folk önskar vad JAG ska få. Med två pojkar sedan innan hoppades "alla" på en flicka denna gång. Varken jag eller min man bryr oss om vilket kön. Men väldigt störigt när folk blir "besvikna" när vi berättat att det blir en tredje pojke.
Bor i Södra Skåne. Skulle egentligen avslutat usk studier på komvux i januari. Nu hoppas jag på att jag får köra de sista två månaderna på distans då kurserna redan är uppstartade och göra mina 5 veckors praktik vid ett senare tillfälle. Bf 6 dec. Så planerar att vara hemma från 1dec iaf
Jag tycker alla kan få önska kön bäst de vill till sina egna barn, men jag blir jäkligt irriterad när folk önskar vad JAG ska få. Med två pojkar sedan innan hoppades "alla" på en flicka denna gång. Varken jag eller min man bryr oss om vilket kön. Men väldigt störigt när folk blir "besvikna" när vi berättat att det blir en tredje pojke.
Bor i Södra Skåne. Skulle egentligen avslutat usk studier på komvux i januari. Nu hoppas jag på att jag får köra de sista två månaderna på distans då kurserna redan är uppstartade och göra mina 5 veckors praktik vid ett senare tillfälle. Bf 6 dec. Så planerar att vara hemma från 1dec iaf
Någon annan vars bebis i magen har hicka väldigt ofta? Här är det flera gånger om dagen sen några dagar tillbaka, haha. Behöver jag vara orolig?
Någon annan vars bebis i magen har hicka väldigt ofta? Här är det flera gånger om dagen sen några dagar tillbaka, haha. Behöver jag vara orolig?
Mina tjejer hade JÄMT hicka. Typ varje dag. :)
Såklart fick vi också MASSOR av kommentarer om att vi måste hoppas på en pojke denna gången och ALLA gissade på pojke utom jag och sambon. Jag säger att det är stjärnvinst att få en tredje tjej och att jag är trött på att en pojke och en flicka är vad man måste ha så tystnar det fort. Vi är supernöjda med en tredje tjej!
Jag bor i södra Småland förresten. :)
På måndag börjar min "lilla" förskolan och jag har inget jobb att gå tillbaka till. Varit mammaledig till 100% i 4 års tid så nu blir det några timmar ensamt till december när bebis kommer. Har precis lärt mig virka och skaffat mig en symaskin så jag får väl boa, göra bebissaker och vila min foglossning några månader.
På måndag börjar min "lilla" förskolan och jag har inget jobb att gå tillbaka till. Varit mammaledig till 100% i 4 års tid så nu blir det några timmar ensamt till december när bebis kommer. Har precis lärt mig virka och skaffat mig en symaskin så jag får väl boa, göra bebissaker och vila min foglossning några månader.
Hade gärna gått minst en månad innan Bf, men sen är det ju det att då får man färre dagar sedan med bebis, det är det som gör mig så kluven:/
Jag tycker att det låter helt underbart! Som det ser ut nu så kommer jag att jobba november ut. Möjligtvis att jag kan gå i mitten av november. Hur har du tänkt med jobb efter nästa bebis? Svårt att veta hur länge man ska vara hemma tycker jag... Men det blir nog dagisstart vid 2 år som för dottern.
Jag går upp klockan fem varje morgon så att jag kan vara på jobbet såpass tidigt att jag kan hämta dottern 15.30 (hon lämnas 09.00 av sin pappa) och fortfarande jobba heltid, vilket håller på att ta knäcken på mig. :(