• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • emeliess
    fridawilhelmina skrev 2015-08-05 15:18:09 följande:

Bor i Göteborg!

Ni som jobbar, när har ni planerat att gå hem?

Jag funderar på att gå 3-4 veckor innan, lite beroende på hur jag mår. Sett att det verkar vara rätt vanligt att man jobbar fram till 10-14 dagar innan bf?

Jag jobbar inom vården och jag tänkte gå 60 dagar innan BF (28/12) men nu i v 20 är jag i princip sängliggandes och sjukskriven pga tidig och fruktansvärd foglossning sen v 16... Man får verkligen ta dag för dag.
  • Anniiica

Bor i Göteborg!

Jag funderar på att gå 3-4 veckor innan, lite beroende på hur jag mår. Sett att det verkar vara rätt vanligt att man jobbar fram till 10-14 dagar innan bf?

Jobbar som kock och barnskötare på förskola och som kock på ett Lss boende,
    På Lss boendet tänkte jag köra sista helgen 27-29/11 och till runt lucia på vanliga jobbet. Bf 20/12
    Om man mår bra och klarar av det, annars får man gå tidigare.
  • summer13

Jag har kontorsarbete och möjlighet att jobba hemifrån, min chef är väldigt medgörlig och vill det bästa för mig så hon har k8mmit med flera olika förslag hur jag kan göra. Allt beror såklart på hur man mår! Men fram till november ungefär, kommer n8g bli igångsatt i mitten/slutet av november!

• velvet
    summer13 skrev 2015-08-05 19:58:03 följande:

Jag har kontorsarbete och möjlighet att jobba hemifrån, min chef är väldigt medgörlig och vill det bästa för mig så hon har k8mmit med flera olika förslag hur jag kan göra. Allt beror såklart på hur man mår! Men fram till november ungefär, kommer n8g bli igångsatt i mitten/slutet av november!

Får jag fråga varför du kommer att bli igångsatt? Hur långt tid innan sätts man igång? Jag kommer förmodligen också bli igångsatt nämligen.
  • summer13