BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Vi ska döpa våran lilla tös till Klara. Vi är rörande överens om namnet, det känns kul. :) Om det blivit en pojk skulle det blivit Ante, men det får vi spara till ett ev lillebror.
Vi ska döpa våran lilla tös till Klara. Vi är rörande överens om namnet, det känns kul. :) Om det blivit en pojk skulle det blivit Ante, men det får vi spara till ett ev lillebror.
Vi har Gustav och Henry som förslag till vår kille. Vi får väl se när han tittar ut vad som känns rätt
Någon som fortfarande är illamående? V 21 här och jag är däckad vissa dagar.
Besök hos BM idag.
Jag: bltr 130/70, hb 113 och viktnedgång på 2 kg. Ska börja med järntabletter
Bebis: hjärtslag på 146/min. Tog ett tag innan hon hittade hjärtslagen så ja hann nästan bli nervös!
Fick även veta att ja ska få göra om glukosbelastningen efter v28 och även göra ett TUL i vecka 32. Allt detta pågrund av min övervikt...
Exakt hur går glukosbelastningen till? :)
Exakt hur går glukosbelastningen till? :)
När ja kom till VC fick ja först ligga å vila en halvtimme. Sen kollades blodsockret å ja fick dricka den där sockerlösningen (som förövrigt var de värsta ja druckit i mitt liv). Sen var de bara att ligga å vila i två timmar innan blodsockret kollades igen och sen va de klart!!
Ja fick ligga i ett nedsläckt rum, såg ut som ett förråd, med en liten lampa ENSAM i två å en halv timme! Tur ja kunde komma Netflix på telefonen!
Å gör man inte det på mvc? Eller det är olika?