BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
När första barnet kom så åkte vi till min mans hemland för att hälsa på hans familj, samma där med att alla skulle visa mig hur barnet ska äta/sova osv. Usch vad jobbigt jag tyckte det var. Nästa gång är jag dessvärre en rutinerad trebarnsmamma och den som försöker tala om för mig då hur jag ska ta hand om mina barn kommer få sig en omgång :p
Någon annan som börjat få näsblod? Jag har inte näsblod så att det rinner ut blod. Men eftersom jag titt som tätt är täppt i näsan så kommer det ut torkat blod när jag snyter mig. Ursäkta för lite äcklig förklaring men är det någon som vet vad det kan bero på? Eller det kanske är helt orelaterat m graviditeten? Jag tänkte nämligen på torra slemhinnor...
Någon annan som börjat få näsblod? Jag har inte näsblod så att det rinner ut blod. Men eftersom jag titt som tätt är täppt i näsan så kommer det ut torkat blod när jag snyter mig. Ursäkta för lite äcklig förklaring men är det någon som vet vad det kan bero på? Eller det kanske är helt orelaterat m graviditeten? Jag tänkte nämligen på torra slemhinnor...
Nej men tandköttet blöder lätt. Har läst att det och näsblod är väldigt vanligt när man är gravid.
Någon som känner av domningar och stickningar i handen?
Börjar tro att jag hållet på och få karpaltunnelsyndromet.
Inatt vaknade jag av att höger hand var bortdomnad 4ggr och vänster 5gr.
Så himla obehagligt.
Hoppas bara det inte blir värre då mina händer är mitt jobb! (Kock)
Japp, har vart förkyld i 3 veckor och blöder varje gång jag snyter mig.
Det hör nog ihop med grav. För har aldrig så förkyld ogravid.
Har haft det så konstant nu i flera veckor. Allra värst på morgonen när jag vaknar helt igensatt i näsan och får börja med att snyta mig 10 ggr..
Haft det så mina två tidigare graviditeter också. Ett vanligt grav symtom! :)