BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Är det bara jag som är så in i döden trött??
Jag är vanligtvis full av energi och håller igång från morgon till kväll. Men nu vill jag bara sova hela tiden. Jag mår konstant illa.. Tycker inte alls att detta är en angenäm upplevelse.
Är lite rädd för hur det ska fungera att jobba. Vill ju inte berätta riktigt än men det känns som ett måste eftersom jag inte alls kommer att klara av att hålla min vanliga takt..
Hejsan! Jag hoppar gärna också in här!
Jag plussade för knappt en vecka sedan och enligt diverse webbsidor/appar borde BF vara 9/12. Det är första barnet för oss och vi bor i Västerbotten. Är 31 år och mamma har tjatat i flera år på att vi borde sätta fart, för släktar jag på henne kommer det ta flera år att bli gravid säger hon. Och nu sitter jag här med ett plus. Överlycklig, men smånervös.
Hittills inga gravidsymtom utöver lite molvärk och ett (?!) ömt bröst. Vill nästan ha lite mer tecken på att det finns liv därinne...oron kan ju skena iväg ibland...
Har jag förstått rätt om jag har hört att man inte får göra VUL om det inte finns överhängande risk för MF, eller kan man kräva det ändå?
Välkommen knasigknapp! Grattis till plusset :)
Jag ska få göra vul då jag var mitt uppe i en utredning och blev gravid via insemination, så mottagning som hjälpte oss med detta vill göra vul på mig.
Hoppar också in här! Plussade idag, bf enligt sista mens 12/12:) blir vårt 4e barn(mitt fjärde sambons 2a) är 27 blir 28 i sommar å han blir 27 iår:)
Barnen är 1.2 år, 4 år och 7 år:) molvärk, illamående, extrem hunger å små trött har jag varit nu i över 1v..tänkte boka inskrivning om 4-5v:)
Är det någon mer än mig som är i v 6 och typ inte känner något förutom ömma bröst och lite växtvärk till och från?
Dakine - Här har du en! :) Det var likadant när jag var gravid med dottern.
Okej
Dakine - Här har du en! :) Det var likadant när jag var gravid med dottern.
Och där kom illamåendet. Kan man ta prostafen i v.8 utan att det skadar bebisen?
Dakine - Jag mådde inte illa en enda gång den graviditeten och det verkar bli liknande denna gång. :)
Bf 28 november 2015 men hoppar in här då det är min fjärde och man aldrig vet när denna hoppar ut (om det såklart inte blir missfall innan dess).
Symptomen hittils:
Extremt trött.
Illamående som eskalerat de senaste 2 dygnen.
Ömma bröst (ammar fortfarande tredje och det hugger/svider som f*n)
Cravings för pannkakor/äpplen/popcorn och från idag chips, men det gick snabbt över när illamåendet kom över mig.