BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Det är otroligt mycket aktivitet i den här tråden, får se hur det går att följa... Jag plussade igår. Oklart när bim exakt är då jag hade mf innan, men tror att äl var för typ 12 dgr sen.
28 år (fyller 29) och har en snart 3-årig son. Känner av lite molvärk och lätt ömma bröst. Slåss mot snussug just nu. Vet att det är så gott som borta om typ en vecka. Men fan vad jobbigt det är!
Enligt min äl-gissning är bf 15 dec förresten.
Åh vilken bra ide med fb-gruppen! Ska försöka logga in ikväll då och lägga till dig :)
Vi har inte berättat för någon än, utom för en liten mamma-fb-grupp som jag följt ganska länge nu. Så mysigt att hålla det bara för oss själva ett tag! Men tror inte jag kommer kunna hålla mig särskilt länge. Ska upp till mina föräldrar om tre veckor (de bor en bit bort) så de får veta då. Svärföräldrarna förmodligen lite tidigare och ett par av mina närmaste vänner och min syster kommer nog få veta det inom kort... Har ni någon särskild idé kring hur ni ska berätta? Jag funderar på att köpa en vit body och skriva mormor/morfar på. Inte så originellt kanske...
Vi har inte berättat för någon än, utom för en liten mamma-fb-grupp som jag följt ganska länge nu. Så mysigt att hålla det bara för oss själva ett tag! Men tror inte jag kommer kunna hålla mig särskilt länge. Ska upp till mina föräldrar om tre veckor (de bor en bit bort) så de får veta då. Svärföräldrarna förmodligen lite tidigare och ett par av mina närmaste vänner och min syster kommer nog få veta det inom kort... Har ni någon särskild idé kring hur ni ska berätta? Jag funderar på att köpa en vit body och skriva mormor/morfar på. Inte så originellt kanske...
MuM2girls: okej det är ju inte bara jag som har ett helt gäng då alltså. Och nästan i samma åldrar. Vad roligt.
OCh bf dagen efter mig. Vad roligt ????
Mannen min vill inte super gärna ha ett till barn, men han säger ändå att det är mitt beslut.
Men vill att båda ska vara överens, det är ju faktiskt ett barn det handlar om.
Oj det är inte meningen att skicka en massa frågetecken, det var meningen att det skulle vara smilegubbar haha
MuM2girls: okej det är ju inte bara jag som har ett helt gäng då alltså. Och nästan i samma åldrar. Vad roligt.
OCh bf dagen efter mig. Vad roligt ????
Mannen min vill inte super gärna ha ett till barn, men han säger ändå att det är mitt beslut.
Men vill att båda ska vara överens, det är ju faktiskt ett barn det handlar om.