• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Beya
    Sookie85 skrev 2015-04-06 15:16:26 följande:

Filious- hon blev glad :) fast det är tidigt!

Bara jag som är orolig för MF hela tiden? Svårt att koppla av...

Ja jag oroar mig jättemycket faktiskt ganska påfrestande att inte bara kunna slappna av o njuta. Igår blev jag helt nojig när mina bröst inte kändes lika uppspända längre o varje gång jag går på toaletten. Men var ju med om det för exakt en månad sen så det är kanske inte så konstigt.

Kan tillägga att jag hunnit fylla 36 år o har ett barn sedan tidigare på 6 år.:)
  • paxoo
    MuM2girls skrev 2015-04-06 15:15:36 följande:

Om någon vill vara med i en december bebis grupp på Facebook lägg till mig som vän så får ni vara med:)

Helt frivilligt såklart:)

Rozanna Pettersson

Jag tar bort er som vän sen när ni är tillagda :)

Lägger till dig snart, Pmar dig också. Så jag vet att det är du ^
  • Hallonpaj
    MuM2girls skrev 2015-04-06 07:53:38 följande:
    Jag kommer med från Östergötland :) är du från norra eller södra delen?
    Härligt. Jag bor norrut, du då? :) 
  • Hallonpaj
    Sookie85 skrev 2015-04-06 15:16:26 följande:

Filious- hon blev glad :) fast det är tidigt!

Bara jag som är orolig för MF hela tiden? Svårt att koppla av...

Här är en till orolig själ som inte riktigt kan koppla av och njuta. 

Min man och jag tycker ju att det här gick lite väl enkelt (tog sig på första försöket) så nu väntar man typ på ett bakslag. Men jag försöker hela tiden visualisera och intala mig att min mage kommer växa och att vi kommer ha en frisk liten bebis hos oss i december. Då mår jag åtminstone bättre för en stund Solig

• MuM2girls
    Hallonpaj skrev 2015-04-06 18:32:22 följande:
    Härligt. Jag bor norrut, du då? :) 
    Oki bor typ så långt ner man kan????
  • Julibebisen12
    MuM2girls skrev 2015-04-06 15:15:36 följande:

Om någon vill vara med i en december bebis grupp på Facebook lägg till mig som vän så får ni vara med:)

Helt frivilligt såklart:)

Rozanna Pettersson

Jag tar bort er som vän sen när ni är tillagda :)

Det var på tiden ;);)

Lägg till mej sen du får gärna ha mej som vän om du vill
  • joss82

Jag oroar mig massor vissa stunder. Framförallt när jag känner som mensvärk från magen! Har ni det också? Vaknade med det imorse och sen har det kommit och gått lite under dan. Åh, känns som att de närmaste åtta månaderna kommer innebära massor av oro!

• emme

Jag tror oron hör lite till :) jag hade mensvärk med första och denna grav har också startat med mensvärk så för mig känns det normalt :)

• Eveliiina
    joss82 skrev 2015-04-06 20:48:03 följande:

Jag oroar mig massor vissa stunder. Framförallt när jag känner som mensvärk från magen! Har ni det också? Vaknade med det imorse och sen har det kommit och gått lite under dan. Åh, känns som att de närmaste åtta månaderna kommer innebära massor av oro!

"Mensvärk" har jag haft med mina också, det växer ju därinne så den värken påminner väldigt mycket om Mensvärk, så det är helt normalt ?
Svar på tråden BF december 2015 :-)