BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Filious- hon blev glad :) fast det är tidigt!
Bara jag som är orolig för MF hela tiden? Svårt att koppla av...
Om någon vill vara med i en december bebis grupp på Facebook lägg till mig som vän så får ni vara med:)
Helt frivilligt såklart:)
Rozanna Pettersson
Jag tar bort er som vän sen när ni är tillagda :)
Filious- hon blev glad :) fast det är tidigt!
Bara jag som är orolig för MF hela tiden? Svårt att koppla av...
Här är en till orolig själ som inte riktigt kan koppla av och njuta.
Min man och jag tycker ju att det här gick lite väl enkelt (tog sig på första försöket) så nu väntar man typ på ett bakslag. Men jag försöker hela tiden visualisera och intala mig att min mage kommer växa och att vi kommer ha en frisk liten bebis hos oss i december. Då mår jag åtminstone bättre för en stund
Om någon vill vara med i en december bebis grupp på Facebook lägg till mig som vän så får ni vara med:)
Helt frivilligt såklart:)
Rozanna Pettersson
Jag tar bort er som vän sen när ni är tillagda :)
Hej! Hänger gärna på här. Plussade idag . Andra barnet. Bf 6 december.
Jag oroar mig massor vissa stunder. Framförallt när jag känner som mensvärk från magen! Har ni det också? Vaknade med det imorse och sen har det kommit och gått lite under dan. Åh, känns som att de närmaste åtta månaderna kommer innebära massor av oro!
Jag tror oron hör lite till :) jag hade mensvärk med första och denna grav har också startat med mensvärk så för mig känns det normalt :)
Jag oroar mig massor vissa stunder. Framförallt när jag känner som mensvärk från magen! Har ni det också? Vaknade med det imorse och sen har det kommit och gått lite under dan. Åh, känns som att de närmaste åtta månaderna kommer innebära massor av oro!