BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Alltså varför blir det frågetecken istället för smilegubbe. Vad surt det ser ut haha
Jag har också värk som sitter i ca 10 sekunder lite då och då. Antar att det är normalt.
Jag känner massa av oro denna gången. När jag fick första barnet var jag så naiv, ingen jag kände hade fått barn och var inte så påläst. Hade tron att inget kunde hända osv. Nu är jag mer påläst och insatt i allt som kan hända på vägen. Hellre naiv kan jag säga :)
Men det som sker det sker inget man kan göra åt det. Får försöka njuta av stunden och bara hoppas att stunden varar till december och en frisk liten bebis :)
[quote=75120337][quote-nick]fantasy06 skrev 2015-04-06 21:06:10 följande:[/quote-nick]
Jag känner massa av oro denna gången. När jag fick första barnet var jag så naiv, ingen jag kände hade fått barn och var inte så påläst. Hade tron att inget kunde hända osv. Nu är jag mer påläst och insatt i allt som kan hända på vägen. Hellre naiv kan jag säga :)
Men det som sker det sker inget man kan göra åt det. Får försöka njuta av stunden och bara hoppas att stunden varar till december och en frisk liten bebis :)
[/
Samma här, med första hade jag ingen koll, den andra läste man lite om vad som hände varje vecka. Den här gängen så är jag jätteorolig efter missfallet i maj....och så jobbar jag inom hemtjänst och som lokalvårdare, törs ju knappt lyfta nåt :-/
Jag är gärna med i gruppen :) Har BF 10/12 och det är första barnet (fick MA i januari, hade Bf i augusti men hoppas att det ska gå vägen denna gången) :) Så roligt att det redan är ett helt gäng här!
Jag hoppar in här :) BF 4 dec 2015.
Gick in i v 6 i lördags, så v 5+3 idag.
Det känns lite märkligt att vara tillbaka på jobbet (första gången sen jag fick reda på att jag är gravid). Som att man går runt och bär på en hemlighet. :)
Det känns lite märkligt att vara tillbaka på jobbet (första gången sen jag fick reda på att jag är gravid). Som att man går runt och bär på en hemlighet. :)
Nu har molvärken börjat komma mer och mer.... Känns som om mensen ska komma när som helst och flytningarna får mig o springa på toa stup i ett...längtar bara till vul runt den 29 april...kommer vara ett nervräk innan dess