BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Okej, men då kan det ju förklara saken. När jag fick veta att den lagt sig på tvären kunde jag även känna det på magen och vart de rördes. Har din vänt sig igen? Eller ligger den fortf på tvären?
Hur förhåller ni er till att simma så här "sent" I graviditeten? Jag har så ont I höften på natten så tänkte att det skulle vara bra att simma och stärka sätesmusklerna så mycket det bara går. Men det finns ju infektionsrisk ifall man börjat öppnas...
Hur förhåller ni er till att simma så här "sent" I graviditeten? Jag har så ont I höften på natten så tänkte att det skulle vara bra att simma och stärka sätesmusklerna så mycket det bara går. Men det finns ju infektionsrisk ifall man börjat öppnas...
Oj! Hade ingen aning om att det fanns risker med att gå och bada. Hade tänkt att gå och simma med mina pojkar nu i veckan :O gått in i vecka 35 idag
Oj! Hade ingen aning om att det fanns risker med att gå och bada. Hade tänkt att gå och simma med mina pojkar nu i veckan :O gått in i vecka 35 idag
Varit på nytt ultraljud för att se hur det ser ut med hans njurar. (De hitta vätska i njurarna på tul.) det fanns iaf fortfarande vätska där och njurbäckenet var 7mm utvidgat. Prognosen var enligt läkaren god och vi borde inte ligga sömnlösa, men ska få komma in på ett till ul om två veckor för att se så det inte vidgats ytterligare. Håller tummar och tår! Lilla pojke, må bra <3
Var hos BM idag och allt såg bra ut förutom SF-måttet så ska på TUL på måndag.. Alltid legat under normalkurvan men ändå haft en kurva. Denna bebisen har knappt en kurva utan strecket är ganska rakt så nådde nog inte ens undre kurvan denna gång. Hjärtat lät iaf perfekt och så länge bebisen sparkar behövde jag inte oroa mig. Hon sa att det är värre när bebis inte rör sig för då betyder det att den sparar på sin energi. Bara att vänta och hoppas allt ser bra ut på måndag.
Har iof bf januari men min BM säger att man får bada så länge inte vattnet gått.
Jag ska börja min vattengympaklass ikväll och kommer vara i v 37 när den är klar och har inte fått höra att det skulle vara ett problem att bada så länge allt är bra!
Va hos BM idag och frågade henne ang bad och simning. Hon sa att det inte är någon fara eller risker så länge inte vattnet gått (för då finns inga hinnor). Hon sa att efter v 38 kan vattnet gå när som helst så då kanske man bör undvika det. Angående om man öppnar sig så ska ändå hinnorna skydda.
Varit på nytt ultraljud för att se hur det ser ut med hans njurar. (De hitta vätska i njurarna på tul.) det fanns iaf fortfarande vätska där och njurbäckenet var 7mm utvidgat. Prognosen var enligt läkaren god och vi borde inte ligga sömnlösa, men ska få komma in på ett till ul om två veckor för att se så det inte vidgats ytterligare. Håller tummar och tår! Lilla pojke, må bra <3