BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Hur är det för er med maten? Jag har varit så sjukt hungrig/sugen hela tiden sista veckan. Drömmer om mat hela dagarna, skulle bakat lussekatter med pojkarna men så glömde mannen att köpa jäst! Så det får bli imorgon istället, saffrans semlor är något jag också måste prova på att göra! Nam nam nam
Hur är det för er med maten? Jag har varit så sjukt hungrig/sugen hela tiden sista veckan. Drömmer om mat hela dagarna, skulle bakat lussekatter med pojkarna men så glömde mannen att köpa jäst! Så det får bli imorgon istället, saffrans semlor är något jag också måste prova på att göra! Nam nam nam
Idag blir min lilla tös 1 vecka gammal :) hon plockades ut i v.33+5, hade BF 19/12.
Är det några fler som redan fött?
Jag har ingen matlust alls! Jag äter men det kan lätt gå alldeles för många timmar så jag blir sur och skakig. Inte sugen på något alls.. Lätt illamående fortfarande så kanske därför..
Gick in i vecka 34 igår. Vecka 35 om jag får bestämma men ja.. Hon kommer när hon kommer.. :) Måste få se tjejernas luciafirande på förskolan bara, sen kan hon få komma när hon vill. Utom på julafton.. ;)
Jag tycker jag är sugen på mat och tilltugg lite hela tiden. Machésallad är en favorit :)
Var hos bm nu på morgonen, blodtrycket är fortfarande högt i hennes ögon. Så jag måste tillbaka och mäta nästa vecka efter vi varit på tillväxtultraljud.
V36+1 idag. Helt galet vad tiden går fort. Kan bero på att jag redan har två barn hemma :)
Åh underbara känsla till ens barn. Kärleken är oändlig :)
Jag är så tacksam över att få må tipp topp som höggravid, dessutom en tredje gång. Inte en bristning på magen, endast några små på höften sen tidigare viktuppgång /-nedgång. Det får jag leva med :)
Beräknad till 9/12 men jag tror och hoppas att hon kommer vid månadsskiftet november-december istället. Eftersom dom flyttade mig bakåt 10 dagar vid rul, det kan inte stämma.
Har blivit sugen på läsk och annat onödigt också. Snart är det över ;)
Jag känner mig som en soptunna, allt går ner. Min sambo sa igår "maaaan, u have something in your mouth all the time" :p. Men just nu står jag på + 8 kg, så känns som jag kan fortsätta äta, haha!
Idag bakar jag saffranssemlor på jobbet, hoppas de blir lyckade!
Idag blir min lilla tös 1 vecka gammal :) hon plockades ut i v.33+5, hade BF 19/12.