BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Går ni på privata tul eller ingår det i eran landsting? Finns ju iofs andra orsaker till det också... Där jag bor får vi "bara" ett och det är RUL :/
Går ni på privata tul eller ingår det i eran landsting? Finns ju iofs andra orsaker till det också... Där jag bor får vi "bara" ett och det är RUL :/
Vi fick remiss eftersom dottern var så stor. Dom vill ta ställning till ev igångsättning tidigare eller förmodligen kommer jag inte få gå över tiden.
Annars ingår bara rul och ev kub i mitt landsting.
I torsdags till fredagen lades jag in... Ett blodtryck visade 180/110 så de ville kolla mig och bebis. Under dygnet så låg jag på stadiga 140/75-80 (alltid legat på högre delen) därför fick jag gå hem över helgen. På måndagens kontroll låg jag på 150/80 bebis hjärtljuden var lite högt i början men sedan nickade jag till i stolen (så fasligt trött hela tiden nu) och då sänktes bebis hjärtljuden och min puls. Jag har inget fel på proverna i urin och blod men imorgon är det dags för koll igen och då åker bb väskan med. Jag är redo mentalt för en igångsättning (även KS men skulle föredra igångsättning) och vill välkomna bebis till världen. Trots min diabetes ligger hon på normalkurva ca 3 kg och jag har idag fått en hel del sammandragningar som dock försvinner när jag vilar, men som sagt vi känner oss redo nu! Jag är i v 38 (37+3)
Någon som har några känningar eller förlossningssymtom? Jag känner mig bajsnödig typ hela tiden och ett tryck neråt. Även en del sammandragningar. 37+0 idag. Hoppas bebis kommer snart.
Varit hos BM idag. Lillan har huvudet neråt men är inte fixerat.. Så går vattnet nu måste man meddela det till förlossningen o åka in liggandes i bilen då det finns risk att navelsträngen kläms.
Mitt SF mått är 36!! Jag är giganistk. Jag som var så smal före graviditeten. Men men..
Är riktigt nervös över förlossningen nu. Bara tre veckor kvar! Galet och overkligt.
Bm besök! Lillkillen ligger fixerad. 17 dagar kvar till BF, får väl se när han vill titta ut. Bokat in Ullared nästa vecka, hoppas jag hinner med det :p.
Gick för jag hade ultraljud också, men neeej, då har de bokat om den tiden till nästa vecka utan att meddela. Var lagom glad över det, ville verkligen veta hur det ser ut med hans njurbäcken idag :(. Nu får jag gå och oroa mig ännu en vecka.
Bm besök! Lillkillen ligger fixerad. 17 dagar kvar till BF, får väl se när han vill titta ut. Bokat in Ullared nästa vecka, hoppas jag hinner med det :p.
Gick för jag hade ultraljud också, men neeej, då har de bokat om den tiden till nästa vecka utan att meddela. Var lagom glad över det, ville verkligen veta hur det ser ut med hans njurbäcken idag :(. Nu får jag gå och oroa mig ännu en vecka.